Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر محمدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال روز پنج‌شنبه دیدار دیدار تیم‌های جوانان استقلال و سایپا را از نزدیک تماشا کرد. اکبر محمدی در این مسابقه با همراهی مارکو مربی تیم فوتبال جوانان در ورزشگاه شهید چمران تهران عملکرد ملی پوشان رده جوانان دو باشگاه را زیر نظر گرفت

سرمربی تیم جوانان استقلال هادی شکوری و تیم جوانان سایپا مهدی کمیجانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال جوانان ایران با هدایت سیروس پورموسوی جهت حضور در مرحله مقدماتی رقابت های جوانان آسیا که از ١٥ آبان در تهران آغاز خواهد شد آماده می شود.

کد خبر 4730221

منبع: مهر

کلیدواژه: اکبر محمدی تیم فوتبال استقلال تهران سایپا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال قزاقستان قهرمانی آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان ورزشگاه آزادی برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد سید حسین حسینی، دروازه بان تیم استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

پیش از این، حسینی به عنوان تخلف «نقص اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه» به یک جلسه محرومیت - که به مدت ۶ ماه تعلیق می شود - و ۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی قابل تجدیدنظر محکوم شده بود.

همچنین با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی «مربی» تیم استقلال تهران مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، رحمتی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • جریمه مسعود شجاعی کاهش پیدا کرد
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی