Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسمی که به عنوان هفته دفاع مقدس و به همت عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح در محل این ستاد برگزار شد، در جمع کارکنان ستاد کل نیروهای مسلح  با اشاره به فرصت های هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است برای بازتولید  فضیلت ها، رشادت ها و مدیریت و ارزش‌های بر آمده از فداکاری های جوانان برومند ایران اسلامی در سالهای دفاع مقدس و فداکاری‌های بزرگ ارتش و سپاه و بسیج و عزیزان جهاد سازندگی و بازتولید این حماسه بزرگ هم اکنون می تواند در پیکره جامعه ما و فضای جنگ اقتصادی، تولید اقتدار ملی و پیروزی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر ملت ما و مسئولان بتوانند هم اکنون از تجربه ها و و آموزه های دفاع مقدس خوب بهره مندی کنند، بویژه از عوامل پیروزی آفرین و اقتدار آفرین و عواملی که ما را در آن برهه حساس از مشکلات عبور داد، می توانند از تنگنای محاصره و تحریم اقتصادی و جنگ عملیات روانی عبور کنند.

سرلشکر صفوی با اثرگذاری دو رخداد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در طول تاریخ، گفت: برخی از رخدادها و حوادث جامعه انسانی از یک نقطه شروع می‌شود ولی در آن نقطه باقی نمی ماند و بازتاب‌ها و تاثیر و اثر گذاری‌هایش از نقطه آغاز به مناطق پیرامونی گسترش پیدا می‌کند. آنچه امروز در منطقه می‌گذرد تحت تاثیر  دفاع مقدس ملت بزرگ ایران به رهبری حضرت امام(ره) که توام با شجاعت و برومندی جوانان ایران و هماهنگی بین نیروهای مسلح  بود و همچنین رهبری مقام معظم رهبری قرار دارد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: حقیقتاً شکل گیری نهضت مقاومت یا نظریه مقاومت محصول بازتولید دفاع مقدس  است.

وی با اشاره به قدرت گیری جمهوری اسلامی ایران در بعد منطقه ای، افزود: قدرت ما از ایران فراتر رفته است و ما از یک قدرت ملی تبدیل به یک قدرت منطقه ای شده ایم  و آمریکایی‌ها معنی قدرت نفوذ ایران را بخوبی می دانند و فشارهایی که به ایران وارد می کنند در نتیجه عصبانیت آنها از قدرت نفوذ ایران است. اگر اتفاقات یکی دو روزه در مجمع سازمان ملل را رصد کنیم، می توان دریافت که رفتار ایران در مقابل رفتار آمریکایی‌ها منطقی و توأم با صلابت است و ایران آنقدر قدرتمند شده که می‌تواند این فشارها را تحمل کند و از پس آن برآید و آمریکایی ها و صهیونیست‌ها و دست نشانده‌های آنها ضعیف شده اند و نشانه ضعف آمریکا را در عدم کنترل اوضاع در سوریه و ناتوانی آنها در ساقط کردن بشار اسد می توان یافت.

سرلشکر صفوی با اشاره به رفتار آمریکا در طول تاریخ  و رفتار دوگانه آنها، افزود: آمریکایی‌ها و سیاستمداران آن اهل خدعه و فریب هستند و رفتار آنها نشان می‌دهد که تمام قوانین و معاهدات بین المللی را به راحتی بر هم می زنند و به هیچ یک از حقوق انسانی و تعهدات از جمله حقوق بشر، محیط زیست و قوانین بین المللی احترام نمی گذارند و سیاست آمریکایی ها سیاست زور است و خواسته آنها این است که دیگران بایستی تابع آنها باشند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: آمریکا برجام نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قواست. - اخبار استانها -

بعه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ ایم.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور دوران مقدس سربازی را شاداب‌‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و گفت: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها
  • پاسخ ایران برای هشدار به اسراییل محدود بود!
  • وضعیت منطقه بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی تغییر کرده است
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز