Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامند رحمان در میان 5 ستاره انتخابی از سوی کمیته بین اللملی پارالمپیک.

طرفداری- سیامند رحمان، ملی‌پوش پر افتخار پاراوزنه‌برداری ایران به‌عنوان یکی از ستارگان کمپین معرفی پارالمپیک ۲۰۲۰ معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ وب‌سایت خبری، تحلیلی ورزش‌های جهان اینساید دگیمز در یادداشتی  سیامند رحمان، قوی‌ترین مرد دارای معلولیت جهان را به عنوان پنجمین و آخرین ستاره برنامه ترویج بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو معرفی کرد و گفت:

این پارا وزنه برداری ایرانی قرار است سومین مدال طلا پارالمپیک را در توکیو کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آخرین سری از برنامه معرفی ورزشکاران و ستارگان پارالمپیک 2020 توکیو است.

رحمان که رکورد جهان را در اختیار دارد در این باره بیان کرد:

خیلی خوشحالم که در این برنامه حضور دارم.

وی عنوان کرد:

تنها یک سال تا شروع بازی‌ها مانده است و هر چه به آن نزدیک‌تر می شویم میزان هیجانم بیشتر می‌شود. نمی‌توانم تا توکیو صبر کنم. در توکیو همه چیزی بین من، وزنه و رکوردم قرار دارد و من همه مرزها را جا‌به‌جا خواهم کرد.

سیامند رحمان در حالی به عنوان پنجمین ستاره این کمپین معرفی شده که دو روز تا آغاز رقابت‌های نمایشی پارالمپیک 2020 توکیو باقی مانده است.

گفتنی است رقابت‌های پارا وزنه‌برداری پارالمپیک نمایشی 2020 در سالن بین‌المللی توکیو برگزار می‌شود و این بخشی از برنامه «آماده برای توکیو» است. در این برنامه 64 شرکت کننده ( 43 آقا و 21 خانم ) از 14 کشور حضور دارند و در مسابقات تستی شرکت می کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان مناطق مختلف استان ابری خواهد بود و شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.

وی ابراز کرد: با توجه به بارش باران شاهد وقوع رعد و برق در استان خواهیم بود که به شهروندان توصیه می‌شود در ارتفاعات کوهستانی تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، از وقوع وزش باد شدید در استان خبر داد و گفت: با توجه به وقوع وزش باد شدید شهروندان در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

رحمان نیا، به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و بیان داشت: تا روز پنجشنبه هفته جاری هوای خنکی در نواحی مختلف استان مستقر خواهد بود و از روز جمعه هوا دوباره گرم می‌شود.

وی تصریح کرد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۶ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته هوا سردتر شده است.

کد خبر 6086049

دیگر خبرها

  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود