Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  "راه آرمان"؛ آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:

امام جمعه کرمان: امروز پرچم دار گفتمان انقلاب در دنیا ایران اسلامی است/یکی از حرکت های مذبوحانه دشمن کم رنگ کردن نام شهداست

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرمان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: دفاع مقدس دفاعی بود که قبل از آن پیروزی انقلاب را داریم این ملت در خدمت امام، انقلابی را به پبروزی رساند که انقلاب بعد از آن جریان بی‌نظیری بود از رهبری گرفته تا کساتی که در رکاب رهبری انقلاب بودند، توده‌های مردم و خواصی که توانستند گفتمان انقلابی ارزشمندی را در دنیا به وجود آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دشمنان جنگ برای جلوگیری از این گفتمان شروع کردند اما با رهبری امام، ملت ایران مردانه ایستادند و از این گردنه سخت تاریخی عبور کردند و فقط جریان مقاومت متوقف نشد بلکه تبدیل شد به راهبرد مقاومت با محوریت ایران اسلامی تحت زعامت رهبر فرهیخته و شجاع انقلاب و امروز پرچم‌دار گفتمان انقلاب در دنیا ایران اسلامی است.

علیدادی‌سلیمانی گفت: امروز هیچ تحولی در منطقه رقم نمی‌خورد مگر اینکه این گفتمان در آن نقش داشته باشد و تا این لحظه نتوانستند آن را متوقف کنند و این گفتمان رو به پیشرفت است.

وی افزود: استکبار جهانی در مقابل این گفتمان دست به شیطنت می‌زند و سعی می‌کند همیشه دنبال گفت‌وگو و مذاکره مکارانه باشد نه صادقانه و می‌خواهد به انحراف بکشاند این گفتمان را با فشار، تهدید و تحریم‌های حداکثری وقتی وارد مذاکره می‌شویم که نمونه آن برجام است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در جنگ اقتصادی هیچ وقت آرایش اقتصادی مناسبی نداشتیم، عنوان کرد: پیاده نطام‌های دشمن همان کاری را که می‌خواهند انجام می‌دهند و آنها می‌خواهند اجازه ندهند که مبارزه با مفاسد اقتصادی که توسط قوه قضائیه در ماه‌های اخیر پررنگ شده مبارزه جدی صورت بگیرد.

علیدادی‌سلیمانی گفت: در سطح بین‌الملل برخی با اتهام‌زنی به جریان مقاومت با محوریت ایران سعی می‌کنند همه را متوجه ایران کنند و حداکثر استفاده را برای اتهام زنی حتی در تریبون‌های مهم داشته باشند.

وی با بیان اینکه از نظر فرهنگی دنبال این هستند مردم را ناامید و با جریانات امیدوارانه مقابله کنند تا مردم مایوس شوند، اظهار کرد: لاابالی‌گری را به وسیله گروه‌های متعدد ترویج دادند تا فساد اخلاقی را ترویج دهند و آن را عادی جلوه دهند که همگان باید در مقابل آن بایستند.

امام جمعه کرمان همچنین با اشاره به توطئه کمرنگ کردن روحیه انقلابی در کشور در حوزه سیاست و اینکه آدم‌ها را تندرو جلوه دهند، خاطرنشان کرد: حرکت‌هایی مذبوحانه و خطرناک ولو کم دنبال این است که نام و راه و اسم شهدا را در جامعه کمرنگ کنند شهدایی که همه قدرت و اقتدار ملی و دینی این کشور به خونشان وابسته است و باید تا جان داریم در خدمت شهدا باشیم.

علیدادی‌سلیمانی گفت: برخی دنبال این هستند شهدایی که باید در همه کوی و برزن اسم و نامشان بدرخشد  را کمرنگ کنند که این بخشی از توطئه‌ها علیه جریان مقاومت با محوریت ایران است، این افراد باید هر چه زودتر برگردند و اگر نه هم تصمیم‌های دیگری گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه ضعف خواص باعث ایجاد مشکلاتی در برهه‌های تاریخی می شود، اظهار داشت: وقتی خواص تبدیل به افراد فرصت‌طلب، رانت خوار و راحت طلب شوند آن وقت فاسدان حاکم می‌شوند و جامعه را دچار مشکلات کرده و به انسان‌ها هم رحم نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان کرد: وقتی حاکمیت جامعه حاکمیت یزیدیان شد حتما در کربلا امام حسین (ع)  در محاصره قرار می‌گیرند و کسانی که گروه گروه نامه می‌زدند برای امام در اردوگاه یزید قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه وقتی خواص در مقابل لذت، شهوت و شهرت و جاذبه‌ها ی دنیوی امتحان بدی پس می‌دهند مردم آن جامعه چه سرنوشتی خواهند داشت، افزود: آرایش خواص جامعه باید طوری طراحی شوند که به اندازه نفوذشان استفاده کنند و دیگران نیز از آنها سوء استفاده نکنند.

علیدادی‌سلیمانی بیان کرد: هفته تکریم از سالمندان را مورد توجه قرار داده و به سالمندان باید طبق دستورات دینی توجه ویژه کنیم و آنها مورد تکریم قرار بگیرند و این مسیری است که هر کدام از انسان‌ها به آن می رسیم.

امام جمعه شهرستان فاریاب: التماس اروپائیان برای مذاکره به جهت قدرت ایران در منطقه خاورمیانه است

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی امام جمعه شهرستان فاریاب در خطبه های نماز جمعه (5 مهر ماه) اظهار داشت: در فراز پایانی زیارة عاشورا که حدیث قدسی است آمده اللهم ارزقنی شفاعة الحسین یوم الورود و ثبت لی قدم صدق عندک مع الحسین از خدا میخواهیم در راه خدا و امام حسین ثابت قدم باشیم که البته این دعا ریشه قرآنی دارد.

وی به سوره مبارکه بقره آیه 250 اشاره کرد و گفت: ثبات قدم در دین داشتن خیلی سخت است ودر قرآن کریم آسیه و اصحاب کهف وساحرانی که توبه کردند و به حضرت موسی ایمان آوردند را بعنوان الگو معرفی میکند اصحاب ابی عبدالله دارای ثبات قدم بودند.

خطیب نماز جمعه شهرستان فاریاب در ادامه علائم بی ثباتی را به تاخیر انداختن امور، سستی و بی ارادگی، بوقلمون صفتی وپای هر علمی سینه زدن و توجیه کردن اعمال و گفتار دانست.

رفیعی همچنین در خطبه دو نماز جمعه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی از وزارت آموزش و پرورش خواست به سند تحول بنیادین که حاصل تلاش600 نخبه حوزه و دانشگاه است واز سال 90 که به تصویب شورای عالی فرهنگی رسیده جامعه عمل بپوشاند، واز اجرایی کردن سند 2030 پرهیز نمایند .

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: ما از اول انقلاب در حال دفاع هستیم و این روند تا ظهور آقا امام زمان ادامه دارد.

امام جمعه شهرستان فاریاب تصریح کرد: از اقدامات دشمن نباید غافل باشیم یکی از اقدامات خبیثانه اخیر حذف کلمه شهید از تابلوها توسط شهرداری ها در سطح کشور بودیم وجالب اینکه رئیس شورای یکی از کلان شهرها می گوید بخاطر اختصار حذف کردیم و این در حالی است که در نگاه جناحی شاهد هستیم برای حذف هنرمندان و با بزرگان خودشان بر روی تابلوها اسم یک متری هم می‌نویسند.

رفیعی عنوان کرد: ما به همراه جوانان انقلابی از قوه قضائیه بعنوان مدعی العموم خواستار برخورد با این هنجار شکنان را هستیم.

وی در خصوص اجلاس شورای امنیت بیان داشت: هدف از تشیکل این اجلاسیه ها رفع تنش ودفاع از مظلومان است که از همان ابتدا دقیقا برعکس عمل نموده است وحضور ایران در منظر استفاده رسانه ای است که هم مظلومیت خود و هم مسلمانان را به گوش جهانیان برساند.

خطیب نماز جمعه شهرستان فاریاب خاطرنشان کرد: در این اجلاسیه اروپا چهره پلید خودش که همگام با آمریکا است نشان داد از طرفی نگاهشان به دهان ترامپ و از طرفی التماس برای مذاکره ،وی افزود التماس کردن آنها ناشی از قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

رفیعی گفت: برای رشد این قدرت، مقاومت وتوجه به فرمایشات رهبری و توجه به ظرفیت های داخلی است و بدانیم که به فرموده مقام معظم رهبری مذاکره با اروپا پوچ است.

امام جمعه شهرستان ریگان: علت برکناری جان بولتون شکست راهبردهای ضد ایرانی آمریکا است/به هیچ وجه نباید با کشورهایی که با ایران دشمنی می کنند مذاکره کرد

حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه امروز (5 مهر ماه) ریگان اظهار داشت:حمله ۱۰ پهپاد انصارالله یمن به دو میدان نفتی عربستان صادرات نفت عربستان را به نصف رسانده است.

وی افزود:حمله انصار الله یمن به پالایشگاه نفتی آرامکو یک حمله معمولی نیست بلکه حمله به بزرگترین پالایشگاه نفت خام دنیاست.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: علت برکناری جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا توسط ترامپ آن است که راهبردهای ضد ایرانی آمریکا رو به شکست و یک سردرگمی برای آنها بوجود آورده است.

رنجبر ماهانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: وقتی سخنان پر مغز خمینی کبیر (ره) را بازنگری می کنیم امید و روحیه می گیریم همانطور که رزمندگان اسلام در ۸سال دفاع مقدس با نفس مسیحایی امام( ره ) در مقابل آمریکا ایستادند.

وی عنوان کرد: راه تعامل و مذاکره با همه کشورها غیر از آمریکا و رژیم صهیونیستی باز است اما به هیچ وجه نباید به کشورهایی که پرچم دشمنی با نظام اسلامی را در دست گرفته اند مثل آمریکا و این چند کشور اروپایی اعتماد کرد چون با ملت ایران دشمنی می کنند.

امام جمعه آسمینون (نودژ): ترافیک تقاضای مذاکره اروپایی ها با ایران ثمره مقاومت جانانه ملت انقلابی ایران است/ اکنون نوبت اقدام قاطعانه تر برای رفع مشکلات در برابر بدعهدی های دشمنان است

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون (نودژ) در خطبه های نماز جمعه (5 مهرماه ۹۸) گفت: اکنون نوبت اقدام قاطعانه تر در برابر بدعهدی های دشمنان و برای رفع مشکلات کشور است.
وی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به نیویورک که فرصت خوبی برای رایزنی و دیپلماسی است بیان کرد: شاید یکی از پررنگ ترین حواشی اجلاس هفتاد و چهارم ،ترافیک و حضور گاه و بی گاه ، متراکم و دیدار سران اروپا با رئیس جمهور ایران بود سران اروپا از طرفی تهدید و تحریم می کردند و از طرفی هم گدایی مذاکره می کردند و التماس که رئیس جمهور ما با رئیس جمهور آمریکا مذاکره کند که در این راستا چند نکته مهم وجود دارد اول اینکه تراکم و ترافیک تقاضای مذاکره اروپایی ها با ایران ثمره مقاومت جانانه ملت انقلابی ایران و افدامات غرور آفرین نیروهای مسلح با هدایت رهبری حکیم انقلاب اسلامی و همراهی مسئولان در این ماه ها بود در واقع استقبال از ملاقات با رئیس جمهور ما اقتدار و نفوذ منطقه ای و جهانی برآمده از انسجام ملی و بازدارندگی فعال و گفتمان افتخار آمیز مقاومت است.


رضا احمدی نیک اظهار داشت: در مرحله دوم اینکه اروپا هم دشمن بد عهد است و هدف آن ها از ترفند مذاکره تحمیل خواسته های خود و اثبات تاثیر گذاری فشار حداکثری است و نکته دیگر سخنرانی عزتمندانه رئیس جمهور ما در سازمان ملل بود که کلیات سخنرانی آقای روحانی منطبق با سیاست های کلان نظام اسلامی و رهنمودهای رهبری بود که جا دارد از رئیس جمهور تقدیر و تشکر نماییم. اکنون نوبت اقدام قاطعانه تر در برابر بدعهدی های دشمنان و برای رفع مشکلات کشور است چرا که معلوم شد هیچ تفاوتی بین آمریکا و اروپا وجود ندارد و مسئولان تلاش کنند تا برای برون رفت از مشکلات از تمام ظرفیت های بیکران داخلی و نیروهای بی بدیل انسانی به خصوص جوانان در عرصه های مختلف مدیریتی و اقتصادی استفاده کنند.


احمدی نیک در تبین سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان گفت :محور اول سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با درس های دوران دفاع مقدس بود که درس اول آن توکل بر خداوند متعال بود و وظیفه مهم امروز ما روحیه اعتماد به خدا و توکل بر او بسیار ضروری است و نباید در مشکلات دچار دستپاچگی و درماندگی شویم بلکه با اعتماد به فضل و وعده الهی فکر کنیم ،سخن بگوییم و عمل کنیم. ایستادگی و مقاومت شاخصه دیگر دوران طلایی دفاع مقدس بود دشمن تمام توان خود را گذاشت که کشور انقلابی و نوپا از شعار ما می توانیم عقب نشینی کند اما پیوند امام و امت دشمن را در رسیدن به این هدف ناکام گذاشت.


خطیب جمعه نودژ خاطر نشان کرد :در شرایط کنونی که کشور انقلابی ما پرچمدار جبهه مقاومت جهانی است و دشمن درصدد است با تغییر باورها و ادارک و فهم مسئولان و مردم در محاسبات آنان تاثیر گذاشته و ما را به تغییر رفتار در مواجهه با استکبار وادار کند .شاخصه سوم دوران دفاع مقدس تکیه بر نیروهای جوان و حضور آنان در در مناصب فرماندهی میدان و ستاد بود درس چهارم هم عزم و اراده ملی که هم در دوران دفاع مقدس کارساز بود و هم امروز برای مقابله با توطئه های دشمن کارساز و راهگشاست.


امام جمعه نودژ با اشاره به محور دوم سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با مواجهه ایران اسلامی با جبهه استکبار گفت :در شرایط کنونی که ما شرایط بی نظیر اقتدار داخلی ،منطقه ای و جهانی داریم تلاش تمام دشمنان این است که ایران اسلامی از آرمان های خود کوتاه بیاید که در این خصوص چند نکته وجود دارد اول اینکه در قضیه برجام ما به تمام تعهدات خود کاملا عمل کردیم این آمریکا بود که بدعهدی کرد و از آن خارج شد لذا مذاکره با آمریکا در هیچ سطحی معنا ندارد و در مرحله دوم اروپا هم تفاوت اصولی با آمریکا ندارد با چهره میانجی گرانه وارد می شود اما حقیقت این است که خود ،طرف دشمنی با ماست و فقط وعده های پوچ می دهند. بنابراین راه تعامل و مذاکره با همه کشورها به جز رژیم صهیونیستی و آمریکا باز است اما ما به اروپا نیز هرگز اعتماد نخواهیم کرد.


وی در پایان در خصوص نیروهایی که در پالایشگاه جذب شده اند بیان داشت :بنا بر اعلام قریب به هفتاد درصد نیروها از شهرستان منوجان و بیشتر آن ها از نودژ هستند و در خصوص مرکز درمانی نودژ هم یادآور شد که مسئولین محترم این خواسته به حق مردم را جامه عمل بپوشند و آن را توسعه دهند.

امام جمعه رفسنجان: سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل قابل تقدیر و مطابق با سیاست های کلان نظام بود

حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه امروز (5 مهرماه ) شهرستان رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، حدود و مقررات و اصلاح ذات البین و ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و آغاز ماه صفر، اظهار داشت: موکب خاتم الانبیاء رفسنجان هرساله در ایام اربعین خوش می درخشد و با دهها هزار پرس غذا با احترام و اکرام از زوار پذیرایی می کند.

وی افزود: موکب خیمه گاه نیز متصدی اسکان زوار در کربلاست، اقدام شایسته ای است و حتی می توان در کربلا حسینیه ای به نام رفسنجان احداث کرد تا افراد بی بضاعت از آن بهره ببرند.

رمضانی پور در ادامه به پیام رهبر فرزانه انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: آمدن عنوان شهید در کنار اسامی شهدای گرانقدر مورد تاکید رهبری است و نبایستی حذف شود.

وی خاطر نشان کرد: از همه شما مردم مومن و انقلابی خاصتا جوانان برومند که اجازه ندادید تنها خانواده های معظم شهدا در خصوص حذف عنوان شهید، اعتراض کنند،تشکر می کنم، هوشیاری شما به نفع انقلاب و کشور است و ما را به غفلت نخواهد برد.

خطیب جمعه رفسنجان در ادامه به فرمایشان رهبر فرزانه انقلاب در جمع اعضای خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبر حکیم لازمه استمرار و پیشرفت کشور توکل بر خدا، ایستادگی و مقاومت، امید به آینده، اعتماد به جوانان، وحدت آحاد مردم، حمایت واقعی از تولید و تولیدات داخلی و قطع امید کامل از بیگانگان است.

وی خاطر نشان کرد: در بحث مبارزه با فساد پیشگیری مقدم بر درمان است، شما مردم هم کمک کنید اگر خطایی می بینید تذکر دهید.

رمضانی پور گفت: واردات بی رویه تیشه بر ریشه تولید داخل می زند، رونق تولید داخل، افزایش ارزش پول ملی، کاهش تورم و افزایش قدرت خرید مردم را به دنبال دارد.

وی بیان داشت: سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل قابل تقدیر و مطابق با سیاست های کلان نظام به ویژه درباره نهضت های مقاومت و فلسطین بود که قاطعانه صحبت کردند.

امام جمعه فهرج: عزت کشور ما همین نامگذاری معابر و خیابان هایی است که به نام شهدا مزین شده اند /آمریکا در مقابل ایران به بن رسیده است

حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه امروز (5 مهر ماه) به مواردی از منظر امام باقر (ع) پیرامون صبر بر فرائض الهی اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا، رزمندگان و خانواده معظم و معزز شهدا مصداق بارز صبر و استقامت در مقابل دشمن می باشند.
وی با بیان اینکه فرائض و واجبات دینی سند شناخته شده ما مسلمانان در عالم اند افزود: به معلمین، اساتید و مروجین فرهنگی توصیه می کنم از فرصت مدارس برای تبیین فرائض الهی استفاده مفید داشته باشید.
امام جمعه فهرج در ادامه اقتدار فعلی کشور را ثمره صبر و استقامت دانست و خاطرنشان کرد: ما علیرغم تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمن، هم اکنون از لحاظ اقتدار در بهترین وضعیت قرار داریم که رسیدن به این مهم جز صبر در تحمل و ایستادگی ممکن نبود.
حجت الاسلام ابراهیمی در آغاز خطبه دوم به پیام مقام معظم رهبری پیرامون جایگاه رفیع شهادت اشاره و اظهار داشت: حقیقتا عزت کشور ما همین نامگذاری معابر و خیابان هایی است که به نام شهدا مزین شده اند و این نکته را به دشمن یادآوری می نماید بالاترین برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شهادت در راه خداست.
وی از عزت بعنوان کلید جمهوری اسلامی در مقابل هجمه های دشمن نام برد و تصریح کرد: ما هر جا در مقابل دشمن صبر نکردیم و فرهنگ آنان را پذیرفتیم از مقدار عزت ما کاسته شد و در مقابل هر چه به مبانی دینی نزدیک تر شدیم عزت ما فزونی پیدا کرد.
خطیب جمعه فهرج در ادامه به مواضع و سخنان ریاست محترم جمهور در سازمان ملل خاصه پیرامون مذاکره با آمریکا اشاره و بیان داشت: کشوری به مانند امریکا در مقابل ما به بن بست رسیده و اینکه تصور بر این باشد ما به بن بست رسیده ایم اشتباه محض است.
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: مذاکره با اروپایی ها نیز ثمره ای نخواهد داشت چرا که دشمنی آنها به عینه برای ما ثابت شده است.
وی با تاکید بر امید بستن به ظرفیت های دائم درون کشور گفت: حواسمان باشد آمریکا دشمن شماره یک کشور است و در آینده خواهیم دید در مقابل ملت ایران به ضعیف ترین دولت دنیا مبدل خواهد شد.
امام جمعه فهرج تصریح کرد: اینکه آمریکا در حال حاضر منفورترین کشور دنیاست نشانه آن است ما در دنیا دوستان زیادی داریم.
حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه با اشاره به سخنان حضرت آقا پیرامون مبارزه با فساد اظهار داشت: وقتی با فساد اقتصادی مبارزه شود بالطبع حقوق شهروندی و کرامت انسانی رشد خواهد کرد که خدا رو شکر با اقدامات دستگاه قضا این مهم ارتقا پیدا کرده است.
وی همچنین به روز جهانی صنعت گردشگری و آتش نشانی اشاره و ضمن قدردانی از تلاشهای اعضای این مجموعه بیان داشت: صنعت گردشگری یکی از باارزش ترین صنعت های دنیاست که میتواند درآمد زیادی برای هر کشوری به دنبال داشته باشد به شرط آنکه در کنار آن خدشه ای به عزت کشور وارد ننماید.
خطیب جمعه فهرج در بخش دیگری از سحنانش موضوع برگزاری آزمون های استخدامی را مطرح و در این رابطه بیان داشت: از آنجاییکه در آزمون پیش رو نگاه استانی به مراکز جذب کننده نیرو دارند و بومی گرایی مطرح نیست از مسئولین استان تقاضا داریم به مناطق ما نگه ویژه ای داشته باشند.
حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه آموزش و پرورش و بیمارستان فهرج در این آزمون دارای ظرفیت پذیرش بالایی هستند تصریح کرد: به هیچ عنوان وضعیت تحصیلی مناطق ما با مرکز استان قابل قیاس نیست و میطلبد مسئولین استان و استاندار محترم امتیازات بهتری برای جوانان فهرج قائل شوند.
وی همچنین با اشاره به جلسه روز قبل مسئولین شرق استان با وزیر صنعت، معدن و تجارت در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید گفت: در این نشست موضوعاتی از قبیل تبادل صنعت قطعه سازی با شرکت های داخلی ایران خودرو، سایپا و کمک به گروه های صنعتی برای مدیریت نیروهای خود مطرح گردید و این قول داده شد تا اواخر سال نیروهای تعدیل شده دوباره به کار خود برگردند.

امام جمعه جیرفت:کسانی که با سخنان تردید آمیز نسبت به نهادهای انقلابی تردید ایجاد می کنند منافقند

حجت الاسلام والمسلمین رضا سعادت فر در خطبه های نماز جمعه امروز (۵ مهر) در مصلی شهر جیرفت، ضمن توصیه به رعایت تقوا و نظم در زندگی، گفت: در بحث شیطان شناسی، خداوند در قرآن می فرماید؛ ای رسول به بندگان بگویید چگونه بهترین سخن را بگویند و مواظب باشند که شیطان فتنه انگیزی می کند زیرا شیطان دشمن آشکار انسان هاست.
امام جمعه جیرفت ، افزود: در مقابل این شیطان فتنه انگیز همواره مراقب خود، خانواده و جامعه باشید.
وی، ابراز داشت: خداوند آفریدگار بهترین هاست و آنچه که خداوند خلق کرده بهترین است بنابراین خداوند از همه ما انجام بهترین کارهای خوب را دارد.
حجت الاسلام سعادت فر عنوان کرد: انجام دادن کار خوب کافی نیست بلکه باید بهترین کار را انجام داد و در مقام سخن نیز به نیکوترین وجه صحبت کرد.
خطیب جمعه جیرفت، بیان داشت: سلام کردن از بهترین مصادیق سخن نیکوست و صحبت همراه با محبت در کانون خانواده نیز یکی دیگر از مصادیق کلام نیکوست.
وی، خاطر نشان کرد: لازمه عبودیت نیکو سخن گفتن است و شناسنامه بنده حقیقی نیکو سخن گفتن است.
حجت الاسلام سعادت فر، اظهار داشت: در محیط خانواده باید افراد با محبت سخن بگویند وگرنه بد سخن گفتن زمینه فتنه انگیزی توسط شیطان را فراهم می کند.
امام جمعه جیرفت، ادامه داد: شیطان دشمن آشکار انسان است و یکی از ضروریات در خانواده و جامعه، نیکو سخن گفتن است.
وی، عنوان داشت: منافقین کسانی هستند که سخن با تردید می گویند و در جامعه با سخنان تردید آمیز نسبت به نهادهای انقلابی تردید ایجاد می کنند بنابراین تقوا پیشه کنیم و مراقب گفتار و شنیدنی ها باشیم.

امام جمعه راور: دفاع مقدس گنجینه ای است که جوانان باید از آن استفاده کنند

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی امام جمعه شهرستان راور امروز (5 مهر ماه) در خطبه های اول نماز با بیان اهمیت آداب سخن گفتن در شارع مقدس اسلام ومذمت داد و فریاد در هنگام سخن گفتن به دو نکته مهم اشاره کرد.
وی صداقت در گفتار و نیکویی وادب در هنگام سخن گفتن را از مهم ترین جلوه‌های حسن خلق دانست و افزود: رعایت این دو نکته می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
امام جمعه راور در خطبه‌های دوم نماز جمعه با تبریک ولادت امام باقر( ع) و هفته دفاع مقدس ،از تابلوهای کوچه ها بنام شهیدان رونمایی کردند و افزودند جنگ تحمیلی و دفاع مقدس گنج و گنجینه ای است که مردم به ویژه قشر جوان باید از آن استفاده کنند.
تویسرکانی افزود: در جنگ تحمیلی، بلوک شرق و غرب، باتمام کشور های هم پیمانش برای نابودی نظام اسلامی به میدان آمدند اما مقاومت جانانه ملت ایران در مقابل متجاوزین واطاعت از ولی امرشان دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشت.
خطیب جمعه راور در ادامه خطبه ها به سفر ریاست جمهوری به سازمان ملل اشاره کرد و درباره هرگونه مذاکره با آمریکا گفت: آمریکا و اروپا می خواهند با مذاکره و وقت کشی به اهداف شومشان برسند .
وی بیان کرد: مقاومت یمن و حمله به تاسیسات نفتی عربستان حق مشروع یمن و برای عربستان بسیار شکننده و برگ برنده ای برای جبهه مقاومت و ملت ایران است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»

سید ابراهیم رئیسی و آقای شهباز شریف بعد از ظهر امروز دوشنبه در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاورد‌ها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود، رونمایی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • نامگذاری یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد
  • یکی از بزرگترین خیابان‌ های پایتخت پاکستان به نام «ایران» مزین شد