Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 5 مهرماه با اشاره به حادثه قطار زاهدان – تهران که منجر به جان‌باختن 4 هموطن و مجروح شدن 157 نفر شد، گفت: بدون تردید این واقعه غم‌انگیز، از تلخ‌ترین حوادث امسال است که همه ملت را داغدار کرد؛ خانوادهای بازمانده این حادثه، ما را در غم خود شریک بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان بیان کرد: مسئولان باید با یک کار دقیق و کارشناسی‌شده علت بروز این واقعه را شناسایی کنند تا از تکرار چنین حوادثی که جان هموطنان ما را به مخاطره می‌اندازد، جلوگیری شود.

وی در ادامه به بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: سیستان و بلوچستان از نظر شاخص‌های آموزشی جزء محروم‌ترین نقاط کشور است؛ تعدادی از مدارس استان، استانداردهای لازم را ندارد که همت مسئولان را می‌طلبد.

محامی اظهار کرد: متاسفانه علی‌رغم تلاش مسئولان در سال‌های اخیر برای جذب کودکان بازمانده از تحصیل، هنوز تعداد این افراد، رقم قابل ملاحظه‌ای است؛ این کودکان اگر به چرخه آموزش برنگردند، خطرات بالقوه بسیاری برای خود افراد و نیز برای جامعه به‌دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: تعلیم و تعلم از نیازهای اساسی یک جامعه است؛ هرچه بیشتر در جهت کیفیت و کمیت این حوزه تلاش شود، در آینده ثمرات بیشتری خواهد داشت؛ جامعه‌ای که تحصیل در آن در اولویت قرار گیرد، رو به توسعه و آبادانی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین به دیدار با رئیس دستگاه قضا اشاره کرد و افزود: در این دیدار تأکید شد که مبارزه با مفاسد اقتصادی، اداری و دیگر مفاسد نباید مقطعی باشد، بلکه باید بصورت مستمر ادامه داشته باشد تا مردم آثار آن را مشاهده کنند.

محامی عنوان کرد: اگر جلوی فساد گرفته شود و دست مفسدان از بیت‌المال مسلمین قطع شود، زمینه برای رشد اقتصادی جامعه مهیا می‌شود؛ بنابراین در این مسیر نباید کوتاهی کرد، زیرا هر گونه اغماض در برخورد با مفسدان، خیانت است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری ایکنا قطار زاهدان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • فوت ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • اجرای طرح‌های جلوگیری از آب گرفتگی در شهر‌ها + فیلم