Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  سرهنگ "صادق قره باقری " در تشریح این خبر، گفت: روز گذشته خبری مبنی بر ایجاد نزاع و درگیری، شرارت و ایجاد رعب و وحشت در محله ابوذر از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مرکز پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت اعلام شد. وی بیان داشت: تیمی از ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی، اعزام و مشخص شد: یکی از افراد شرور منطقه با همکاری سایر همدستانش پس از شرارات و درگیری از محل گریخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهم اصلی پرونده و سایر همدستانش آغاز شد، تصریح کرد: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که مخفیگاه متهم اصلی پرونده در محله چیتگر می‌باشد.


این مقام انتظامی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و بازرسی از مخفیگاه وی گرفته شد.

سرهنگ قره باقری با اشاره به اینکه تیمی از ماموران پایگاه ششم این پلیس برای دستگیری متهم اصلی پرونده به مخفیگاه وی اعزام شدند، ادامه داد: متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن محل تعداد ۶ قبضه سلاح سرد کشف شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با هرگونه بی نظمی و مخل نظم و امنیت عمومی مبارزه خواهد کرد، افزود: پلیس خادم مردم می‌باشد و شهروندان می‌تواند ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ انتظارات و خواسته به حق خودشان را به پلیس اعلام کنند. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث گنده لات دستگیری شرور سلاح سرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمود کلوانی گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات فراوان موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در استان همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در بررسی سوابق متهم دستگیر شده مشخص شد وی دارای چندین فقره سابقه درگیری و شرارت و تیراندازی و ارازل اوباش سطح ۱ استان همجوار بوده که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجغ قضایی معرفی گردیدند.

سرهنگ کلوانی ادامه داد: پلیس حافظ جان و مال مردم بوده و امنیت و سلامت آنان جزء ماموریت‌های اصلی سبز پوشان عرصه نظم و امنیت می‌باشد و کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه و حمل سلاح سرد و گرم امنیت مردم را خدشه دار کنند با واکنش سخت و قانونی پلیس مواجه خواهند شد و از شهروندان نیز انتظار است با گزارش به موقع هر گونه قانون گریزی، پلیس خدمتگزار را در ارتقای احساس امنیت جامعه یاری رسانند

دیگر خبرها

  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه