Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه التماس ترامپ برای گرفتن عکس یادگاری با رئیس جمهورمان نشانه اقتدار نظام است گفت: فتنه دشمنان علیه نظام برای جدایی ولی فقیه از پیکره نظام است. ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، امیر سرتیپ یوسف قربانی در یادواره شهدای شهرستان فراهان شهدا را مایه عزت نظام دانست و اظهار داشت: واژه شهید و انقلاب در جمهوری اسلامی ایران ظهور پیدا کرد، شهدا برای عزت این نظام جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهدا با خدا معامله کردند، شهدا با علم و آگاهی شهادت را انتخاب کردند و سعادت اخروی را برگزیدند، شهدا نگاهشان به قرآن و ولایت بود و وجه تمایز رزمندگان اسلام با سربازان غربی در همین است.

قربانی بیان کرد: بزرگداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، برگزاری کنگره ملی نقش امام(ره) و 6200 شهید استان مرکزی، حرکت ارزشمند و جهاد فی سبیل الله است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با تقدیر از مدیر ارشد شهرستان فراهان در نامگذاری یکی از بلوارهای شهر به نام شهید منصور وطن پور، ادامه داد:  400 شهید شهرستان فراهان، هر یک ستاره ای هستند که راه را به ما نشان می دهند، عناد دشمنان با جمهوری اسلامی بر سر جغرافیا نیست، آنها با اسلام و دین مخالف هستند و با نظام اسلامی مشکل دارند.

قربانی تصریح کرد: قبل از دفاع مقدس، قائله گنبد، خوزستان و قیام منافقین کور دل فقط به دلیل دنیا پرستی بود، کشور ما که تازه روح انقلاب در آن دمیده شده بود، مورد هجوم قرار گرفت اما نیروی‌های انقلابی، هوانیروز و سپاه درس تاریخی به دموکرات و کومله دادند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: رزمندگان ما با جان از جمهوری اسلامی دفاع کردند، در دفاع مقدس کشور ما با کل دنیا جنگیدید، ما با یک دنیا مقابله کردیم و جانانه دفاع کردیم، در دفاع مقدس، مردمی که تاکنون سلاح به دست نگرفته بودند در برابر یک دشمن تمام مسلح ایستاد و مقاومت کردند و یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم.

وی با بیان اینکه عملیات سوم خرداد کمر صدام را شکست، گفت: مردم خرمشهر 34 روز در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند، اینها سربازان خدا بودند که زیر چتر ولایت خرمشهر را آزاد کردند، امروز نظام جمهوری اسلامی در اوج عزت و افتخار است، همه فتنه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی برای جدایی ولی فقیه از پیکره نظام است.

فرمانده هوانیروز جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمن در جنگ تحمیلی سینه رزمندگان ما را نشانه گرفته بود و امروز در فضای مجازی و شبیه خون فرهنگی مغز جوانان ما را نشانه گرفته است، شما جوانان، سربازان و افسران جنگ نرم هستید و باید با فتنه دشمن مقابله کنید.

قربانی خاطرنشان کرد: دشمن یک روز با جنگ نظامی، یک روز با تحریم اقتصادی  برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی توطئه و نقشه طراحی می کند، باید در برابر توطئه‌های دشمن هوشیار باشیم.

فرمانده سپاه استان قزوین: مقاومت مردم در هشت سال دفاع مقدس رمز اقتدار نظام است   زنجان| ایستادگی و اقتدار امروز ایران پرتوی از حماسه عاشوراست   نماینده ولی‌فقیه در کردستان: دشمنان از اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح ایران می‌لرزند

وی افزود: اسلام و قرآن در مملکت اسلامی رونق گرفته است و این نتیجه مقاومت است، دشمن انواع تحریم ها را علیه ما به کارگرفته است و دیگر چیزی برای دشمنی با ما ندارد اما نظام جمهوری اسلامی با وجود همه توطئه های دشمن به یمن مردم همیشه در صحنه و مطیع امر ولایت در اوج سربلندی است.

فرمانده هوانیروز جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط رزمندگان اسلام نشان از اقتدار و عزت ایران اسلامی است، دشمن از موشک های ما واهمه دارد.

قربانی عنوان کرد: امروز رئیس جمهور آمریکا برای یک عکس یادگاری در کنار رئیس جمهور ما التماس می کند و نخست وزیر فرانسه و انگلیس را واسطه می کند این نشانه اقتدار نظام است اما آمریکا بداند که ما در هیچ موردی با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی افزود: راهبرد دفاعی ما «اشداءعلی الکفار» است، هر جا که دشمن چشم تجاوز داشته باشد، طومار آن پیچیده می شود.

وی تصریح کرد: آمریکا عملا از ما می ترسد، ما قدرت بازدارندگی داریم، دشمن به دنبال روزنه ای برای ضربه زدن به نظام است، نسخه مقابله با دشمن اطاعت از فرامین رهبری است.

قربانی ادامه داد: شهید منصور وطن پور، اولین فرمانده پروازی دفاع مقدس که اهل فراهان بوده است، فرزند انقلاب و اسلام بود، وی دوره های آموزشی که در آمریکا دیده بود بر علیه دشمن بکار گرفت.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: اکثر پایگاه های هوانیروز توسط شهید وطن پور افتتاح و ساماندهی شد و هم اکنون کتاب های او در هوانیروز تدریس می شود.

وی با اشاره به دستاوردهای هوانیروز گفت: فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی به طور کلی پشتیبانی از تمام یگانهای رزمی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین پشتیبانی از قرارگاه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، هنگ های مرزی و خدمات رسانی در اورژانس هوایی، امدادرسانی و فعالیت های مردمیاری، جا به جایی ها و مواردی از این دست از دیگر مأموریت های هوانیروز ارتش هستند.

انتهای پیام/ ع

R41371/P1494/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در پیام خود آورده است: تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی در برهه‌های مختلف نشان از همت دلاور مردانی دارد که با بذل جان و با روحیه شهادت طلبی و دشمن ستیزی خود، استوار و محکم ایستاده اند و با ایستادگی خود، لرزه به اندام دشمنان این نظام و انقلاب انداخته اند.

۲۹ فروردین ماه که به پاس قهرمانی و وفاداری ارتشیان به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی، به نام روز ارتش نامگذاری شده است، بی شک نشان از آن دارد که فرزندان غیور این سرزمین در هر لباس و هر جایگاهی که باشند دل در گرو میهن اسلامی خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و بر پایه ایمان و اعتقاد راسخ خود همواره از کیان اسلامی خود دفاع می‌کنند.

وی در ادامه پیام خود تاکید کرده است: ارتش سر افراز جمهوری اسلامی ایران در کنار نیرو‌های مسلح کشور بدون تردید زیبا‌ترین صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب را در ذهن زمان جاودانه کرده است و در این فرصت ارزشمند باید روز ارتش را به همه ارتشیان گرانقدر به ویژه نیروی زمینی قهرمان و سایر نیرو‌های مسلح کشور تبریک گفت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، نمادی از قدرت، میهن دوستی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی است که در ۴۵ سال گذشته و در فراز و نشیب‌های گوناگون، با صلابت و اقتدار و با دانش روز، از مرز‌های هوایی، دریایی و زمینی کشور محافظت کرد و به قدرت‌های جهانی نشان داد، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت بزرگی برای ایستادگی در برابر متجاوزان و ثبات منطقه دارد.

در پایان این پیام آمده است: با درود فراوان بر همه شهدای عزیز بویژه شهدای سرافراز ارتش، این روز را به یکایک کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خدای متعال سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • عملیات «وعده صادق» نشانه اقتدار نیروهای مسلح است
  • پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش