Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی گفت: برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی زمینه مناسبی برای انجام رویدادهای فرهنگی و ورزشی در استان ایجاد کرده به طوری که در طی یک سال گذشته بیش از یک هزار رویداد فرهنگی و ورزشی در استان مرکزی انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی دبیر کمیته ورزش کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در حاشیه اختتامیه مسابقات موتور سواری استان در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: این مسابقات همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در بزرگترین پیست موتور کراس کشور واقع در دهکده مقاومت با حضور موتورسوران برتر استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه در این مسابقات بیش از ۵۰ موتور سوار از سطح استان مرکزی شرکت کردند افزود: این برنامه به همت اداره تربیت بدنی سپاه روح الله با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید انجام شد.

وی با بیان اینکه در دهکده مقاومت استان مرکزی زمینه خوبی برای فعالیت عملیاتی و ورزشی برای مردم و به خصوص جوانان ایجاد شده بیان داشت: عموم مردم استان مرکزی می توانند از ظرفیت هایی که در دهکده مقاومت ایجاد شده در جهت پیشبرد اهداف ورزشی و نظامی بهره مند شوند.

کریمی با اشاره به اینکه این مسابقات یکی از رویداد های فرهنگی در راستای کنگره شهدای استان محسوب می شود افزود: خوشبختانه برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی زمینه مناسبی برای انجام رویدادهای فرهنگی و ورزشی در استان ایجاد کرده که در طی یک سال گذشته بیش از یک هزار رویداد فرهنگی و ورزشی در استان مرکزی انجام شده است.

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه اجلاسیه اصلی کنگره شهدای استان روز پنج شنبه ۱۱ مهر ماه در مصلی اراک برگزار می شود گفت: تاکنون بیش از دوازده اجلاسیه در راستای کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان برگزار شده که هفته جاری چهار اجلاسیه مهم را در پیش داریم.

در پایان این مسابقات نفرات برتر معرفی شدند که لوح و جوایزی اهدا شد.

در بخش موتور کراس ۲۰۰ سی سی،سید محمد حسینی،ابوذر اسکندری بهمن سلیمانی، در بخش موتور کراس ۲۵۰ سی سی، علی شاه منصوری،مهدی اسفندیاری و جواد عابدی و در بخش کراس آزاد، سعید رفیعی،سعید رونقی و ابوالفظل خلیلی به ترتیب مقام اول،دوم و سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمدرضا طبیبی با بیان اینکه رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان امسال با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» برگزار می‌شود، گفت: به همین مناسبت در منطقه 2 شهرداری اصفهان 12 برنامه با همکاری مجموعه‌های فرهنگی و فرهنگسراها برگزار می‌شود که از این میان 5 رویداد ویژه است.

وی افزود: در همین راستا، رویداد «رسم دیرین» در قالب آئین گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای روز 6 اردیبهشت از ساعت 17 در بوستان قلمستان برگزار می‌شود.

مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان گفت: «شهر زندگی 1»، جشنواره عکس از زیبایی‌های محلات منطقه 2 است که نخستین دوره آن به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود و مراحل بعدی به مناسبت‌ها و با موضوعات متنوع شهری برگزار خواهد شد.

وی شعار این رویداد را «شهر زندگی، محله زندگی» با تاکید بر ضرورت زیست پذیری محلات دانست و خاطرنشان کرد: نخستین دوره این جشنواره 9 محله از محله های قدیمی منطقه شامل آفاران، برزان، ولدان، مشکین و جاوان در شمال و بابوکان، رسالت، دهنو و بختیاردشت را به تصویر می کشد و در دوره های بعدی، موضوعاتی از جمله بزرگان و آئین‌های محلات و... محور جشنواره خواهد بود.

طبیبی با اشاره به رویداد «اصفهان جان» گفت: این رویداد نیز شامل روایت‌گری اصفهان در قالب نقالی و به صورت میدانی است و از 3 تا 6 اردیبهشت از ساعت 17 در محلات بابوکان، رسالت، دهنو و قلمستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر رویدادهای این هفته بیان کرد: سایر رویدادها در مراکز فرهنگی منطقه برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به اختتامیه «جشنواره نمکدون» در فرهنگسرای سراج، شب شعر جاوان و اصفهان فیروزه‌ای در فرهنگسرای معلم، مسابقه زیباترین تعریف از اصفهان با عنوان «نگاه اصفهانی»، معرفی کتاب بانوان شیعه، اردوی اصفهان گردی و سینما اسوه اشاره کرد.

مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان همچنین از برگزاری هفته فرهنگی محله دهنو خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان، برنامه‌های مربوط به هفته فرهنگی دهنو با تأخیر و از 19 تا 21 اردیبهشت برگزار می‌شود. در همین راستا، رویداد «باغ نو -ده نو» به عنوان پیش مقدمه رویدادهای هفته فرهنگی دهنو برنامه‌ریزی شده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲