Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه جمعه خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش، محسن حاجی میرزایی در این مطلب همچنین نوشته است: این عزیزان عمر،عشق و هستی خود را برای آینده‌سازان این مملکت گذاشتند.

وی یادآورشده است: ما همه وام‌دار معلم‌های خودمان هستیم اما به عنوان وزیر آموزش و پرورش وظیفه من پیگیری حق و حقوق آنان است. در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز امروز در حساب شخصی خود در توئیتر با انتشار تصاویری از جدول‌های تخصیص، پرداخت و تسویه پاداش بازنشستگی فرهنگیان، دانشگاهیان، دستگاه‌های استانی و ۳۴ دستگاه ملی اعلام کرد که برای تسویه پاداش بازنشستگی فرهنگیان ۲۲ هزار و ۴۲۵ میلیارد ریال و برای دانشگاهیان ۷۸۵ میلیارد ریال پرداخت شده است.

«محمدباقر نوبخت»  همچنین دوشنبه گذشته در حساب شخصی خود در توئیتر نوشته بود که نیمی از پاداش بازنشستگان سال ۹۷ هفته اول شهریوماه پرداخت شد و بقیه پاداش بازنشستگان شامل فرهنگیان، دانشگاهیان و سایر ادارات دولتی تا پایان هفته جاری به طور کامل تسویه و پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: پاداش بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر

منچستریونایتد می خواهد قرارداد پدیده این فصل خودش را تمدید کند. 

طرفداری | منچستریونایتد در حال تلاش برای تمدید قرارداد کوبی مینو است. شیاطین سرخ به کارشان سرعت بخشیده اند و پس از این که در زمستان مذاکرات اولیه تمدید قرارداد را شروع کردند، برنامه ریزی کرده اند تا قرارداد کوبی مینو را در تابستان پیش رو تمدید کنند.

به گزارش فابریتزیو رومانو، کمپانی اینئوس می خواهد از مینو به عنوان یکی از چهره های اصلی پروژه جدید باشگاه استفاده کند. قرارداد جدید هم برای حفاظت از مینو در برابر پیشنهادات خواهد بود و هم به نوعی یک پاداش برای او محسوب می شود؛ قراردادی که سرشار از بندهای پاداش هم خواهد بود. 

کوبی مینو بدون تردید یکی از جذابیت های منچستریونایتد در این فصل بوده است. این هافبک 18 ساله فصل گذشته در 17 سالگی اولین بازی خودش با پیراهن شیاطین سرخ را انجام داد و این فصل هم توانسته اعتماد اریک تن هاخ را برای به میدان رفتن در 27 بازی کسب کند؛ عددی که اگر او در تور پیش فصل مصدوم نمی شد، می توانست بیشتر از اینها باشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • تقویت سازوکارهای نظارتی بر کاهش پرونده‌های معوق موثر است
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند
  • تسویه ۱۰۰ درصدی مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • صرفه‌جویی ۴۶۰ هزار مترمکعبی مشترکان آب در آذربایجان‌غربی
  • پیش‌بینی بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان