Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@23:35:52 GMT

آخرین "بچه مهندس" دی‌ماه می‌آید

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۰۴۳۵

آخرین 'بچه مهندس' دی‌ماه می‌آید

«بچه‌مهندس» گام اولیه خودش را در ماه رمضان دو سال قبل برداشت. سریالی که ماجرای آن به پرورشگاهی به نام «خانه خورشید» برمی‌گشت. علی غفاری و سعید سعدی کارگردان و تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی بودند. این سریال، نوجوانی و جوانی شخصیتی به نام «جوادی» را مطرح می‌کرد. حالا «بچه مهندس» به فصل سوم رسیده و در روز‌های فیلمبرداری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسن وارسته نویسنده فصل سوم «بچه مهندس» است و نقش جوادی را روزبه حصاری بازی می‌کند. این روز‌ها گروه «بچه‌مهندس» در فرمانیه مشغول تصویربرداری‌اند. روزبه حصاری پیش از این در سریال‌های «یادآوری» و «تاریکی شب روشنایی روز» هم به ایفای نقش پرداخته است.

البته به تعبیر سعید سعدی، روزبه حصاری از دانش‌آموختگان مدرسه تیزهوشان است و تا حدودی شخصیت علمی‌اش با نقشی که در حال ایفای آن است، همخوانی دارد.

تهیه‌کننده «بچه مهندس» با اشاره به اینکه دی‌ماه، فصل سوم آماده نمایش می‌شود به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: تصویربرداری آخرین فصل «بچه مهندس» دی‌ماه به آنتن شبکه ۲ می‌رسد؛ این سریال ۳۵ قسمتی آخرین اثر از مجموعه «بچه مهندس» است و بعد از سه فصل این ماجرا به پایان راه می‌رسد.

وی با اشاره به بازیگران جدید این سریال تأکید کرد: در کنارِ روزبه حصاری بازیگر جوادی و شخصیت اصلی داستان، فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری از بازیگران جدیدی هستند که در فصل سوم «بچه مهندس» حضور دارند و فصل سوم بچه مهندس ۶۵ درصد فیلمبرداری شده است.

سعدی در خصوص سریال تلویزیونی «پس از آزادی» و شائبه توقف این سریال گفت: فیلمبرداری و تولید «پس از آزادی» به هیچ‌عنوان، آن‌هم به‌دلیل مشکلات مالی متوقف نشده است و گروه مشغول کار هستند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سریال تلویزیونی بچه مهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مهندس چینی در انفجار تروریستی در پاکستان کشته شدند

یک افسر ارشد پلیس پاکستان اعلام کرد: در حمله انتحاری به کاروان خودرویی مهندسان چینی، پنج شهروند چینی به همراه راننده پاکستانی آنها کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، یک افسر ارشد پلیس پاکستان اعلام کرد کاروان خودرویی مهندسان چینی در ایالت خیبرپختونخواه هدف حمله انتحاری قرار گرفته است.

«محمدعلی گنداپور» رئیس پلیس منطقه اعلام کرد: بمبگذار انتحاری یک خودروی حامل مواد منفجره را به کاروان مهندسان چینی که از اسلام‌آباد به سمت کمپ خود در «داسو» در استان خیبرپختونخواه در حرکت بودند، کوبید.

به گزارش «الجزیره»، وی افزود بر اثر این حمله پنج شهروند چینی و راننده پاکستانی آنها کشته شدند.

منطقه داسو محل یک سد بزرگ و منطقه‌ای است که پیشتر نیز هدف حملات قرار گرفته است. در سال 2021، انفجار یک اتوبوس به کشته شدن 13 نفر از جمله 9 تبعه چینی منجر شد.

حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستانحمله به کاروان مهندسان چینی در بلوچستان پاکستان

این حمله ساعاتی پس از حمله جدایی‌طلبان بلوچ به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در ایالت بلوچستان رخ داده است.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • جنون ؛ روزبه بمانی
  • بازگشت شکوهمند تونی کروس؛ عملکرد مهندس آلمان‌ها پس از برگشت به تیم ملی
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • ۸ فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • طارمی مهندس تیم ملی شد!
  • کشته شدن پنج مهندس چینی در حمله تروریستی در پاکستان
  • ۵ مهندس چینی در انفجار تروریستی در پاکستان کشته شدند