Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی امروز ( شنبه، ۶ مهر ) را در ادامه مشاهده می‌کنید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه روزنامه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق

به گزارش همشهری آنلاین،‌ روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز امروز پنجشنبه گزارش داده مقام‌های اسرائیلی درباره شدت پاسخ ایران به حمله اول آوریل (۱۳ فروردین) به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق اشتباه محاسباتی کردند.

طبق این گزارش به نقل از چند مقام آمریکایی که در بحث‌های سطح بالا بعد از حمله ایران مشارکت داشتند و همچنین یک مقام ارشد اسرائیلی که با آن‌ها هم نظر بود، «اسرائیلی‌ها به شدت اشتباه محاسباتی کرده بودند و فکر می‌کردند ایران پاسخ شدید نخواهد داد».

طبق این گزارش، مقام‌های آمریکایی از این که فقط چند دقیقه قبل از حمله دمشق مطلع شده بودند و اهمیت این حمله به آن‌ها منتقل نشده بود، عصبانی بودند.

دو مقام اسرائیلی به نیویورک تایمز گفتند برنامه‌های حمله دمشق دو ماه قبل از انجام آن آغاز شد و بعد کابینه جنگ اسرائیل آن را ۲۲ مارس (سوم فرودین) تایید کرد.

در گزارش نیویورک تایمز آمده که در اسناد داخلی اسرائیل که پاسخ‌های بالقوه تهران در آن ذکر شده، در هیچ یک از موارد حمله در مقیاسی که ایران با بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک انجام داد، پیش‌بینی نشده بود.

بر اساس این گزارش، اطلاعات رژیم صهیونیستی در ابتدا انتظار داشت که ایران حداکثر ۱۰ موشک زمین به زمین به سمت فلسطین اشغالی شلیک کند. در این گزارش آمده است که هفته گذشته آن‌ها تخمین را به ۶۰ تا ۷۰ موشک زمین به زمین افزایش دادند که بعد مشخص شد آن هم اشتباه بوده است.

مقامات آمریکایی به نیویورک تایمز گفتند لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا سوم آوریل با یوآو گالانت وزیر جنگ اسرائیل صحبت کرد. در این تماس، آستین شکایت کرده که حمله اسرائیل علیه ایران، نیروهای آمریکایی را در معرض خطر قرار داد وعدم هشدار قبلی به آن‌ها فرصتی برای آماده شدن نداد.

کد خبر 845388 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • گوگل کارمندان مخالف همکاری با رژیم اسرائیل را اخراج کرد
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • (ویدئو) حاشیه‌هایی از دیدار چهره‌های سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای با روحانی
  • بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • ترامپ در دادگاه نیویورک حاضر شد