Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم های گرامیداشت هفته دامپزشکی با حضور اعضای ستاد بزرگداشت هفته دامپزشکی در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار در آستانه آغاز هفته دامپزشکی، جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی برای هماهنگی جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات گرامیداشت این هفته با حضور دکتر امیرحسین بهداد مدیر کل دامپزشکی استان، معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون سلامت، مسئول روابط عمومی و رئیس اداره امور مالی، اداری، رفاه و پشتیبانی در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ابتدای جلسه دکتر بهداد ضمن تاکید بر اهمیت بالای اطلاع رسانی نقش ارزنده همکاران اداره کل دامپزشکی در تامین سلامت و بهداشت جامعه اظهار داشت: دامپزشکی در ایجاد سلامت و امنیت غذایی از مزرعه تا سفره نقشی استراتژیک، کلیدی و انکار ناپذیر ایفاء می کند.

دکتر بهداد همچنین افزود: با توجه به ابعاد گسترده وظایف و مسئولیتها، دامپزشکی یکی از ارکان اصلی زمینه ساز تامین امنیت غذایی محسوب می گردد، در همین راستا با توجه به فرا رسیدن گرامیداشت هفته دامپزشکی، مقرر گردید با برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه مردم  با نقش بی بدیع دامپزشکی در تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه بیش از پیش آشنا گردند.

وی همچنین به هماهنگی و برنامه ریزی جهت حضور در گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار محترم آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی ویژه ای نیز برای سمپاشی، واکسیناسیون، معاینه و بیماریابی رایگان در روستاها استان برای این هفته در نظر گرفته شده است که جزئیات آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در پایان جلسه ضمن اعلام این مطلب که اداره کل دامپزشکی استان خدمات شبانه روزی خود را با تمام قدرت انجام می دهد، از زحمات بیدریغ تمامی همکاران دامپزشکی که در بخش دولتی و خصوصی در تلاش هستند تا وظایف خود را که همانا تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه به بهترین نحو ممکن است، انجام دهند، تقدیر و قدردانی نمود.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جهادکشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن صیامیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران عصر چهارشنبه در حاشیه اولین جلسه ستاد استانی برگزاری هفته ملی سلامت استان مازندران افزود: براساس نامگذاری روزهای هفته ملی سلامت برنامه ریزی می‌کردیم، افزود: در جلسات گذشته ۴۲ بند تصمیم‌گیری شد که برگزاری ایستگاه و نمایشگاه در سطح استان با ارائه خدمات رایگان پزشکی و سلامت، به صدا در آمدن زنگ سلامت در مدارس، اجرای برنامه فرهنگی ورزشی پیاده روی نمادین در روز جمعه و استفاده از تریبون نماز جمعه برای بیان برنامه‌های هفته سلامت، اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و ورزشی، تجلیل از سفیران سلامت، اجرای پویش بدون زباله و اطلاع رسانی آموزش سلامت مراقبت‌های بهداشتی از طریق رسانه‌های مکتوب، استندهای شهرداری و بیلبوردهای جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل مازندران از جمله این موارد است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر غربالگری قندخون و نیز ویتامین دی تاکید کرد و گفت: در هفته سلامت باید اطلاع‌رسانی از طریق تمامی شبکه‌های اجتماعی صورت گیرد.

صیامیان گفت: حضور مسئولان و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی در صداوسیما و برگزاری همایش‌های استانی هفته سلامت و افتتاح مرکز رسمی مشاوره سلامت نیز از دیگر برنامه‌های هفته سلامت است.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پایان بر لزوم انسجام و هماهنگی برنامه‌های دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد.

در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حاضر در این نشست به تشریح اقدامات، مأموریت‌ها و نیز انتظارات و هماهنگی‌های لازم با کمیته رسانه سلامت استان پرداختند و بر لزوم مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌های هفته سلامت تاکید شد.

گفتنی است هفته سلامت امسال با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همراه با برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081253

دیگر خبرها

  • تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان
  • برنامه ریزی برای تولید نان کامل سبوس‌دار در کرمان
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی
  • برگ برنده ایران در تامین امنیت غذایی/انبارها پُر از کالاست
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه