Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمتر از یک ماه به اربعین مانده است و شیعیان سراسر دنیا برای حضور در حماسه بزرگ راهپیمایی حسینی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای کربلا لحظه شماری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر به اربعین حسینی مانده است، شیعیان سراسر دنیا برای حضور در حماسه بزرگ راهپیمایی اربعین  حسینی و تجدید میثاق با آرمان های شهدای کربلا لحظه شماری می‌کنند از همین سو خیلی از هموطنانمان نیز این روزها در تدارک حضور در این حماسه بزرگ هستند و فکر و ذکرشان وصال با معشوق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مداحی «کنار قدمهای جابر...» میثم مطیعی از نظرتان میگذرد.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: میثم مطیعی مداحی میثم مطیعی اربعین 98 مداحی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناجات‌ خوانی به یاد سیدجواد ذبیحی در تلویزیون (فیلم)

    منبع:چارسوفرهنگ ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مداحی صادق آهنگران در دیدار هزاران نفر از مردم کرمان و خوزستان با رهبر انقلاب (فیلم) مداحی انتخاباتی به سبک "جدی می فرمایید؟" (فیلم) مداحی مهدی رسولی در واکنش به هتک حرمت به قرآن کریم (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصویر کمتر دیده شده از سعید راد و ملک مطیعی قبل از ممنوع الفعالیتی
  • رییس جمهور طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را اجرا کند
  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • مناجات‌ خوانی به یاد سیدجواد ذبیحی در تلویزیون (فیلم)
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • سیدحسین حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه‌ شماری می‌کردم
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • مداحی در رثای کریم اهل بیت(ع) با حضور زائران رضوی
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند