Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور دقایقی قبل در گفت‌و‌گو با فارس در خرمشهر با اشاره به حادثه حمله‌ور شدن سگ‌های ولگرد به دختر بچه خرمشهری و وارد شدن آسیب جدی به وی، اظهار کرد: از حادثه به وجود آمده ناراحت هستم و با خانواده این دختر بچه احساس همدردی می‌کنم و امیدوارم به زودی عافیت و سلامت به این دختر برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: همه مسؤولان مقصر در امر به وجود آمده و عدم اقدام جدی برای جمع آوری سگ‌های ولگرد باید امروز به این خانواده و تمام مردم پاسخگو باشند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به مصوبه عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد، گفت: در اصل این مصوبه اشتباه است چرا که با منطقه و شهر ما نمی‌سازد اما متاسفانه برخی از افراد به بهانه‌های مختلف از آن حمایت می‌کنند و به همین دلیل است که اقدام جدی صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه حقوق انسان‌ها به مراتب از حقوق حیوانات بالاتر است، عنوان کرد: اتلاف سگ‌های ولگرد اولویت اول برای حل این معضل است.

عادلپور افزود: همه کسانی که در این بحران شهرستان نقش دارند باید امروز جوابگو مردم باشند و کسی از بار مسوولیت فرار نکند.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت به دعوت دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند. دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و... )، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • فیلم| تیراندازی به دختر فلسطینی به بهانه تلاش برای حمله
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد