Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مدیریت بحران سریلانکا (DMC) اعلام کرد: چندین روز بارندگی‌های سنگین و وزش بادهای شدید در سراسر این کشور بیش از ۱۰۰ هزار نفر را از ابتدای این هفته تحت تاثیر قرار داده است. سیلاب

سخنگوی مرکز مدیریت بحران سریلانکا اعلام کرده چندین منطقه در جنوب کشور دچار سیل‌گرفتگی شده و بیش از ۴۴ هزار نفر به مکان‌های امن منتقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشدارهای مربوط به رانش زمین نیز برای ناحیه "کالوتارا" در ساحل غربی این جزیره و ناحیه "گاله" در جنوب آن صادر شده است.

مایتریپالا سیریسنا،‌ رئیس جمهوری سریلانکا  روز سه‌شنبه به مقامات دستور داد تا برای هزاران نفر از مردمی که تحت تأثیر شرایط نامساعد جوی در حال وقوع قرار گرفته‌اند، کمک‌های فوری فراهم کنند.

سریلانکا

وی همچنین به نیروهای مسلح دستور داده که بلافاصله مردم ساکن در مناطق مستعد رانش را تخلیه کرده و به همه خانواده‌های آسیب دیده امدادرسانی شود.

اداره هواشناسی این جزیره در آخرین به‌روزرسانی‌های خود اعلام کرده احتمال بارندگی‌های نسبتاً شدید حدود ۱۰۰ میلی‌متری در بعضی از مناطق استان‌های جنوبی و شرقی و در منطقه "راتناپورا" واقع در جنوب مرکزی سریلانکا و منطقه "کالوتارا" واقع در استان غربی این کشور وجود دارد.

بارندگی‌های نسبتاً شدید در حدود ۷۵ میلی‌متر در بعضی از مناطق استان‌های مرکزی و "یووا" و منطقه "گامپاها" در حومه پایتخت و هم‌چنین منطقه "کلمبو" و "کگاله" در فاصله ۷۸ کیلومتری آن نیز پیش‌بینی شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری شینهوا، از عموم مردم سریلانکا خواسته شده است تا اقدامات احتیاطی کافی را برای به حداقل رساندن خسارات ناشی از وزش باد شدید موقتی و صاعقه انجام دهند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • (ویدیو) لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان
  • بارندگی های شدید چه بر سر شهر زرند آورد؟+ فیلم
  • بارندگی سیل‌آسا چه بر سر شهر زرند آورد؟
  • (ویدیو) سیل در جنوب چین مرگبار شد
  • بارندگی شدید در شهر شنژن چین + فیلم
  • وضعیت خیابان های چین بعد از بارندگی‌های شدید | ویدئو
  • وضعیت خیابان های چین بعد از بارندگی‌های شدید در چین + ویدئو
  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند