Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز اعلام کرد که در حال حاضر کمتر از 5 درصد با کمبود سرویس مدارس در این کلانشهر مواجه هستیم که طی دو روز آینده با مصوبات جدید شورای شهر این مهم مرتفع و مدیریت خواهد شد.

مسعود حسن‌شاهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مشکل ایجاد شده در تامین سرویس مدارس کلانشهر شیراز در نخستین روزهای آغاز سال تحصیلی، گفت: این موضوع در سال‌های گذشته هم وجود داشت و مسئله جدیدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از 95 درصد از ناوگان حمل‌ونقل دانش آموزان تاکنون تامین شده و در حال سرویس دهی به مدارس است، افزود: امسال رانندگان سرویس مدارس با افزایش هزینه مواجه شده‌اند که در راستای حل این مشکل، تسهیلاتی مانند اعطای لاستیک رایگان به آنها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز ادامه داد: طبق مصوبه جدید شورای شهر شیراز نیز مقرر شده به ازای هر 20 کیلومتر جابه‌جایی یک درصد به تعرفه پرداختی به رانندگان اضافه شود.

حسن‌شاهی اضافه کرد: همچنین شورای شهر شیراز با افزایش 10 درصدی پرداختی به رانندگانی که در محدوده ترافیک به جابه‌جایی دانش آموزان اقدام می‌کنند، موافقت کرده و امید است با اجرای این دو مهم شاهد جبران ناوگان باقی مانده مدارس طی دو سه روز آینده باشیم.

وی یادآور شد: در مصوبه قبلی شورای شهر شیراز، محدوده ترافیک برای تعیین نرخ سرویس مدارس پیش‌بینی نشده بود.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز وجه تمایز سرویس مدارس این کلانشهر در سال جاری نسبت به سال قبل را بررسی دقیق صلاحیت رانندگان عنوان کرد که خود دلیلی بر کاهش تعداد ناوگان حمل‌ونقل مورد نیاز مدارس شده است.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سرويس مدرسه شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در آئین کلنگ زنی مدارس گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و باید بهترین محیط برای آنان فراهم شود.

حجت الاسلام سید محمد موحد افزود: در راستای حمایت از دانش آموزان و توجه به بحث آموزش نیاز است بستر کار با امکانات مناسب در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام موحد اظهار کرد: با توجه به دغدغه ما و همه مسؤولان این کارهای ماندگار صورت گرفت که فرزندان ما از نعمت تحصیل برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: با احداث این مدارس و بهره‌برداری از آن‌ها، دانش‌آموزان روستاهای چنگلوا، ده ابراهیم و آبچندار از فضای آموزشی جدید و نوساز بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6063070

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار البرز از پروژه‌های ساخت مدارس خیرساز و مشارکتی
  • تجهیز ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه به فضای ورزشی 
  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • ۳۰ درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • 30 درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟