Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@13:10:38 GMT

سانحه رانندگی در پایتخت

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۴۸۶۳

به گزارش ایلنا، سرهنگ "محمد رازقی" در توضیح این خبر بیان داشت: شب گذشته در مسیر بزرگراه همت غرب به شرق بعد از پل باکری (منطقه 27) یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه پراید و یک خودرو وانت به شدت برخورد کرد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: پس از برخورد پژو با وسیله نقلیه اول، کنترل از دست راننده پژو خارج و خودروی وی با وسیله نقلیه دومی برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت پلیس، وی با بیان اینکه پس از وقوع این تصادف، بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت در موقعیت حاضر و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علت حادثه پرداختند تصریح کرد: 3 مصدوم این حادثه سریعا توسط عوامل امدادی و اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رازقی، علت این حادثه را  عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو پارس اعلام و به رانندگان توصیه کرد: چنانچه در قبل و حین رانندگی احساس خستگی و خواب آلودگی کردند حتما از ادامه حرکت صرف نظر و پس از استراحت کافی و رفع خستگی اقدام به رانندگی کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پایتخت پژو پلیس راهور ترافیک خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۵٠ محل برای پارک موتورسیکلت‌ها در قلب پایتخت

علیرضا صادقی‌بخش روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: همانطور که می‌دانید امروزه در شهر تهران، استفاده از موتورسیکلت‌ها به دلایلی همچون صرفه‌جویی درهزینه، سهولت درخدمات، سرعت در جابه‌جایی‌کالا و همچنین راه‌گریز از ترافیک و شلوغی معابرنقش زیادی در سفرهای درون شهری و تامین نیاز شهروندان دارد و بدین صورت بخشی از ترافیک معابر شهری و نیز حجم زیادی از سطح معابر را اشغال کرده که لزوم ساماندهی و ایجاد زیرساخت‌های متناسب با آن را ضروری و اقدام سریع و موثر در این راستا را توجیه می‌کند.

به گزارش ایرنا، به گوی ادامه داد: یکی از مشکلات ناشی از تردد موتورسیکلت‌ها در شهر، کمبود زیرساخت‌ها و عدم توجه به امکانات خاص برای این نوع وسیله نقلیه عمومی، تامین محل پارک موتورسیکلت‌هاست؛ چرا که اگر پارک این نوع وسیله نقلیه در مکان‌های نامناسب از جمله پیاده‌روها به‌وقوع بپیوندد، تردد عابران‌پیاده به‌ویژه افراد پیرو سالخورده، کودکان و معلولان مختل و ناایمن شده و از طرف دیگر چهره و منظر شهری را نیز نازیبا خواهد کرد.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تهران اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع و در راستای افزایش آسایش و رفاه شهروندان، این معاونت در نظر دارد تا در سال جدید در ۵۰ نقطه از معابر سطح نواحی ۶ گانه این منطقه محل‌های مناسب و استانداردی را برای پارک موتورسیکلت‌ها اختصاص و تجهیز کند.

وی یادآور شد: با اجرای این طرح علاوه برساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها، شاهد آزادسازی پیاده روها و تسهیل و ایمن‌سازی محل عبور و مرور عابران پیاده خواهیم بود اکنون طبق برنامه‌ریزی انجام شده و در راستای اجرایی کردن این طرح اولین جایگاه توقف موتورسیکلت در خیابان احمد قصیر با حجم پارک ۱۰ دستگاه موتورسیکلت ایجاد شد.

 
 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایجاد ۵٠ محل برای پارک موتورسیکلت‌ها در قلب پایتخت
  • وقوع حادثه رانندگی در محور مهاباد - میاندوآب
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • حادثه رانندگی در محور مهاباد- میاندوآب با یک فوتی
  • تصادف رانندگی با سه فوتی در ماکو
  • سه جان باخته در سانحه رانندگی در ماکو
  • یک فوتی و چهارمصدوم درپی سانحه رانندگی در خواف
  • ۳ مصدوم و ۲ جان باخته در سانحه رانندگی درمحور شوط- ماکو
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • تهران در جایگاه دوم تصادفات فوتی/ راهکار کاهش خسارات سوانح رانندگی در پایتخت چیست؟