Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهران احمدی که سابقه ساخت یک فیلم کمدی با نام مصادره را در کارنامه دارد برای فیلم دوم خود نیز به سراغ ساخت یک کمدی دیگر با تیم بازیگری جدید رفت. امیر جعفری، بهرام افشاری و مهران احمدی بازیگران اصلی «سگ بند» هستند. به احتمال زیاد احمدی قصد دارد فیلمش را برای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 11:45 - 06 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۳۳۳۹

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، مهران احمدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که بیشتر به خاطر بازی در آثار کمدی نزد مخاطبان شناخته می‌شود، قصد دارد دومین اثر سینمایی خود را نیز تجربه کند. 

مهران احمدی که سابقه ساخت یک فیلم کمدی با نام مصادره را در کارنامه دارد برای فیلم دوم خود نیز به سراغ ساخت یک کمدی دیگر با تیم بازیگری جدید رفت. امیر جعفری، بهرام افشاری و مهران احمدی بازیگران اصلی «سگ بند» هستند. به احتمال زیاد احمدی قصد دارد فیلمش را برای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده کند.

براساس آخرین اخبار «سگ بند» باری دیگر فضایی کاملاً کمدی با حال و هوایی همچون مصادره ساخته خواهد شد، هنوز درباره سایر بازیگران و یا بازیگران زن این فیلم سینمایی صحبتی به میان نیامده اما این اثر تلاشی دیگر از مهران احمدی برای حضور در فجر خواهد بود. 

وی نخستین بار با فیلم سینمایی مصادره راهی جشنواره فیلم فجر شد اما نتوانست به افتخار خاصی در این جشنواره دست پیدا کند، البته فیلم سینمایی مصادره اتفاقات بسیار خوبی را در گیشه تجربه کرد. 

مصادره اولین و آخرین کارگردانی من نخواهد بود

مهران احمدی بعد از ساخت اولین فیلمش درخصوص تجربه کارگردانی خود در عرصه سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: کارگردانی اتفاق بسیار سخت و عجیبی است. البته من تجربه کار با کارگردانان کار اولی بسیاری را داشته ام و همین باعث شده کمی تجربه داشته باشم اما با این وجود نمی شود از سختی های بسیار کار اولی بودن حرفی نزد.

وی افزود: به کارگردانی ادامه می دهم اما چون گزینه مالی چندان اهمیتی برایم ندارد؛ سعی می کنم به هر قیمتی کار نکنم و گزیده کار باشم. سعی می کنم از این به بعد کاملاً معقولانه و با انتخاب فیلمنامه های درست و خوب به کارگردانی ادامه دهم.

فیلم سینمایی "مصادره" نخستین ساخته سینمایی "مهران احمدی" توانست با فروشی نزدیک به ۱۶ میلیارد تومان پرفروش‌ترین فیلم سینمایی بهار سال ۹۷ شود اما بعد از گذشت نیمه دوم سال دومین فیلم پرفروش هر دو فصل لقب گرفت.

حضور بازیگرانی همچون رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، هادی کاظمی، میرطاهر مظلومی، مزدک میرعابدینی و مهران احمدی را می توان از دلایل موفقیت فیلم سینمایی مصادره در گیشه دانست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهران احمدی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر امیر جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی از جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد.

«پرویزخان» از ۲۳ اسفند ماه در سینماهای سراسر کشور اکران خود را آغاز کرده بود.

این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر موفق به نامزدی در ۹ رشته شد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول، سیمرغ بلورین بهترین تدوین و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را دریافت کرد.

سعید پورصمیمی، حمیدرضا پگاه، بهنام تشکر، علی باقری، المیرا دهقانی، خسرو احمدی، مهدی قربانی، یاسین مسعودی، محمد صادق ملک، نیما نادری، روزبه رئوفی، یدالله شادمانی، مهدی فریضه، منوچهر علیپور، امیر دانشجو، سید ابوالفضل موسوی، نصیر ساکی، امیرمهدی کوشکی، علی فرحناک، اسکندر کوتی و مریم سعادت بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «پرویزخان» که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با حمایت وزارت ورزش و جوانان است، درباره پرویز دهداری یکی از متفاوت‌ترین مربیان بزرگ تیم ملی فوتبال ایران است.

عوامل فیلم سینمایی «پرویز خان» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراح صحنه: محسن خدابخشی، طراح لباس: آزاده قوام، طراح چهره پردازی: امید گلزاده، تدوین: حسن حسندوست، طراح جلوه‌های بصری: سید هادی اسلامی، مدیر تولید: رضا زنجانیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: بامداد افشار، اصلاح رنگ ونور: فربد جلالی، دستیار اول کارگردان: علی غیاثوند، مدیر تدارکات: امیر مرایی، برنامه‌ریز: سحر زرندی، عکاس: حبیب مجیدی، روابط عمومی: علی سلمان زاده، مجری طرح: استودیو بادبان.

کد خبر 6086623 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • فضای فانتزی، ساخت «سال گربه» را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری