Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، نصب دکل مخابراتی در منطقه دولت‌آباد شهر ری ۲ ماه به صورت نیمه کاره به حال خود رها شده است و گلایه ساکنان این منطقه را در پی داشته است.

منبع: محمدرضا – شهرری

 

 

بیشتر بخوانید: دکل مخابرات در روستای باقرآباد بلااستفاده مانده است + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان نام یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد را به «ایران» تغییر داد

به گزارش خبرگزای مهر، رسانه‌های پاکستان اعلام کردند که دولت فدرال این کشور به نشانه اعلام همبستگی با ایران تصمیم گرفت که نام یک بزرگراه در اسلام‌آباد را به «کشور برادر» ایران تغییر دهد.

وب‌سایت «جئونیوز» به نقل از منابع آگاه دولتی نوشت: دولت فدرال تصمیم گرفته نام «خیابان یازدهم» را به «خیابان ایران» تغییر دهد.

به نوشته جئونیوز این تصمیم دولت پاکستان در آستانه سفر رسمی سیدابراهیم رییسی، رییس‌جمهور ایران به پاکستان اتخاذ شده؛ سفر رییسی به اسلام‌آباد اولین سفر یک رییس دولت به پاکستان پس از انتخابات سراسری ۸ فوریه است.



سید ابراهیم رییسی صبح امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در رأس یک هیأت عالی رتبه سیاسی - اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و در بدو ورود به فرودگاه اسلام‌آباد از سوی وزیر مسکن کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفت. (جزییات بیشتر)

کد خبر 6085081

دیگر خبرها

  • « ایران » نام اتوبان پاکستان می‌شود
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • نام یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به «ایران» تغییر یافت
  • پاکستان نام یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد را به «ایران» تغییر داد
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دربستان آباد
  • برای ملاقات با اسکلت نیمه کاره!
  • شناسایی ۸۰ واحد نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی آبشار‌های زیبای علی‌آباد کتول + فیلم