Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:36:29 GMT

ابراز دلتنگی افغان ها نسبت به عادل فردوسی پور

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۶۰۹۹

ابراز دلتنگی افغان ها نسبت به عادل فردوسی پور

در یکی از قسمت های مستند سکوهای امن افغانستان تعدادی از هواداران افغان حاضر در ورزشگاه، نسبت به برنامه نود و مجری این برنامه ابراز دلتنگی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مستند سکوهای امن افغانستان در کافه افغانستانی های مقیم تهران رونمایی شد مستندی که به کارگردانی امیر تاجیک و به تهیه کنندگی ورزش سه  در خصوص ورزشگاه های افغانستان و  انجام یک مسابقه فوتبال در این کشور ساخته شده است و در کل نگاه ویژه‌ای به علاقه مردم این کشور به رشته فوتبال در عین تمام مشکلات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخشی از این مستند تعدادی از علاقمندان به فوتبال در افغانستان نسبت به عدم پخش برنامه "نود" گله گذاری می کنند و می گویند که دلشان  برای برنامه نود و همچنین مجری این برنامه  عادل فردوسی پور تنگ شده است.

 

در سالهای گذشته دوربین نود با اجرای محمدحسین میثاقی برای تهیه گزارش از شور و هیجان ورزش فوتبال در کشور افغانستان و علاقه آنها به دو تیم استقلال و پرسپولیس به شهرهای این همسایه شرقی  ایران سفر کرده بود.

صدا و سیما شبکه سه برنامه نود ورزش سه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صدا و سیما شبکه سه برنامه نود ورزش سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • اخراج پناهجویان قانونی روابط کابل اسلام آباد را بهم خواهد زد
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان
  • اخراج اجباری پناهجویان با مدرک روابط با کابل را تیره می‌کند
  • تاکید کابل-اسلام‌آباد بر ایجاد ساختار مشترک مدیریت پناهجویان
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان