Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار با حضور امام جمعه , فرماندار ، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی ، اعضای شورای تامین و مهرآور سرپرست اداره ورزش و جوانان وباشرکت بیش از 1200 هزار نفر در شهرستان بیله سوار برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان هدف از برگزاری همایش را افزایش نشاط عمومی، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در سلامتی و تشویق ‌مردم به تحرک و ورزش کردن جامعه عنوان کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مهرآور افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین احاد جامعه تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، ترویج و توسعه ورزش همگانی و تامین سلامتی جسم و روح بالا بردن روحیه نشاط و تعاون و همکاری از دیگر اهداف برگزاری همایش های پیاده روی هستند. در پایان این همایش به قید قرعه به 50 نفر از شرکت کنندگان جوائزی اهداء شد. بعد از همایش نیز مراسم غبارروبی و فاتحه خوانی مزار شهدای گمنام با حضورامام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان، سرپرست اداره ورزش و جوانان و سایر مسئولین ادارات شهرستان به منظور تجدید بیعت با آرمان های امام(ره) و شهدا برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان اعتیاد پیاده روی دفاع مقدس فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: پل تخریب شده انجیرلوی محور گرمی – بیله سوار که در سیل سال گذشته تخریب شده بود، در مرحله بهسازی و افتتاح قرار گرفته است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، کلیم الله وثوقی  اظهار داشت: عملیات بهسازی پل انجیرلوی محور گرمی به بیله سوار بعد از وارد آمدن خسارت در اثر جاری شدن سیل سال گذشته در دستور کار بهسازی قرار گرفت اما به صورت موقت پل فلزی را در این مسیر راه اندازی کردیم تا عبور و مرور در این محور مواصلاتی ترانزیتی با اختلال روبه رو نشود.

وی تصریح کرد: این پروژه خاص با تلاش راهداری و عوامل مهندسی استان به شکل مطلوب طراحی شده که در یک سال اخیر اجرای آن با قوت و قدرت ادامه پیدا کرد که امروز شاهد انجام مراحل پایانی و تکمیلی این پل هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: برای این پل 16 شمع در ارتفاع 20 متر به کارگیری شده و فنداسیون آن با کیفیتی مطلوب اجرایی و عملیاتی شده است.

وثوقی افزود: تا آخر تیرماه شاهد بهره برداری و راه اندازی پل انجیرلو خواهیم بود تا با مطلوبیت امکان تردد در محور گرمی – بیله سوار فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در طراحی و اجرای این پروژه به نحوی عمل شده تا سازه آن بر اثر حوادث غیرمترقبه به ویژه جاری شدن سیل دچار تخریب نشده و امکان بهره برداری آن فراهم آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اضافه کرد: پیش بینی ما هزینه کرد 40 میلیارد تومانی برای این پروژه بود اما با تعدیلی که در این یک سال انجام شد، پروژه با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

وثوقی بیان کرد: امیدواریم هموطنان در محور گرمی – بیله سوار به عنوان مسیر ترانزیتی از این پل و بزرگراه در حال احداث بهره برداری کرده و امکان تردد ایمن داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • کاوش‌های باستان‌شناسی در پارس‌آباد و بیله‌سوار انجام می‌شود
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • ادامه عملیات ساخت پل جدید انجیرلو در محور بیله سوار – گرمی
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار