Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی اصفهان گفت:در روزدوشنبه هشتم مهرماه،روز جهانی مولانا از ساعت 19 مراسمی به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی اصفهان(مدیریت منطقه مرکزی کشور) در  محل آمفی تئاتر این سازمان با نگاهی نقادانه به کتاب ملت عشق الیف شافاک برگزار خواهد شد.

مسعود کثیری در ادامه افزود:در این مراسم، سعید آلگونه ابعاد عرفانی زندگی مولانا را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان گفت:در حاشیه این‌ مراسم همچنین نمایشگاه تابلوهای نقاشی شیدا امیریان  که با الهام از صحنه های کتاب دولت عشق ترسیم شده افتتاح خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان تئاتر دولت عشق نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز جهانی مالکیت فکری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، شعار امسال این روز، «مالکیت فکری و توسعه پایدار؛ خلق آینده مشترک با نوآوری و خلاقیت» (IP & SDGs; Building Our Common Future With Innovation and Creativity) است.

️این مسابقه به مناسبت روز جهانی مالکیت فکری در شبکه‌های اجتماعی برای همراهان کانون دارایی‌های فکری برگزار می‌شود.

مسابقه از روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود، و هر روز یک سوال در حوزه Geographical Indications) GI) نشانه جغرافیایی در صفحه اینستاگرام کانون قرار داده می‌شود و علاقه‌مندان تا روز بعد، پیش از انتشار پاسخ سوال، فرصت دارند تا به سوالات پاسخ دهند. پس از اتمام مسابقه، از بین افرادی که پاسخ‌های درست را در این مدت ثبت کرده باشند، جوایزی اهدا خواهد شد. برای آشنایی با مفهوم GI می‌توانید به نشانی B۲n.ir/u۲۴۰۰۷ یا B۲n.ir/k۵۴۲۰۴ مراجعه کنید.

روز جهانی مالکیت فکری ۲۰۲۴ فرصتی است برای کشف اینکه چگونه مالکیت فکری راه حل‌های خلاقانه و نوآورانه‌ای را که برای ساختن آینده جمعی همه ما و فایق آمدن بر چالش‌های چند وجهی بسیار حیاتی هستند، تشویق و تقویت کند.

درک اینکه چگونه مالکیت فکری نوآوری را راهبری می‌کند، کلید پیشرفت توسعه انسانی و اتصال آن به اهداف پایدار برای آینده روشن همه گروه‌های جامعه است. مدیریت دارایی‌های فکری در پاسخ به مسائل جهانی و پیشبرد رشد و پیشرفت برای بهبود زندگی و حفاظت از محیط زیست بسیار مهم است.

سازمان جهانی مالکیت فکری از سال ۲۰۰۰ میلادی، ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) مصادف با سالروز آغاز اجرای کنوانسیون تاسیس سازمان جهانی مالکیت فکری (۲۶ آوریل ۱۹۷۰ میلادی) را به عنوان روز جهانی «مالکیت فکری» انتخاب کرده است. این سازمان هرسال شعاری محوری را برای این روز اعلام می‌کند تا توجه جامعه را به آن موضوع جلب کند.

 

دیگر خبرها

  • کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی؛ امیدبخش کتابدوستان کشور
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • بزرگداشت روز جهانی مالکیت فکری
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود
  • تهران قدیم| ژست جالب این دو نفر مقابل یک کفاشی، ۷۳ سال قبل/ عکس