Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمنی مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به اینکه پیش از این پایان فصل خرید گندم در زنجان آخر شهریور اعلام شده بود گفت: اما  به منظور تسهیل در امور گندم‌کاران برای تحویل گندم‌ها از امروز مجوز خرید تا ۱۵ مهرماه نیز گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او با بیان اینکه تنها سیلوی غدیر  تا ۱۵ مهرماه برای ادامه خرید گندم در نظر گرفته شده است تصریح کرد:امسال۴۰ مرکز خرید تضمینی  تا پایان شهریور در سراسر استان محموله های گندم را از کشاورزان تحویل و خریداری کردند.    رحمنی گفت: تا پایان شهریور ۲۴۹ هزارو ۹۲۱ تن گندم توسط گندمکاران سراسر استان تحویل مراکز خرید دولتی شد که بهای این میزان گندم خریداری شده بالغ بر۴۳۶ میلیارد تومانمی‌باشد.   او  با اشاره به پرداخت ۱۰۰ درصدی مطالبات گندمکاران، اظهار کرد: کلیه مطالبات کشاورزان  تسویه حساب شده است.

انتهای پیام/ن   خرید گندم از کشاورزان زنجانی ادامه دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ فروردین، روز ملی گندم و نان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با بیان اینکه گندم از مهمترین غلات دنیا و قوت غالب مردم است، گفت: این محصول بیشترین سهم غذای انسان را به خود اختصاص داده و بالاترین تجارت جهانی در بین محصولات کشاورزی را داراست.

حاتمی زاده با اشاره به ذائفه‌ی ایرانیها، نان را پایه ثابت سفره و بعنوان منبع اصلی انرژی، ویتامین‌ها و مواد معدنی دانست و افزود: تولید نان شامل یک زنجیره کاملی از بهره برداران، تولیدکنندگان، صنایع فرآوری وابسته و بخصوص نانوایی‌ها است.

وی با بیان اینکه سطح زیر کشت گندم استان یزد بالغ بر ۸۵۰۰ هکتار است، گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۵ هزار تن گندم مازاد کشاورزان تحویل مراکز خرید شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: این سازمان با برنامه ریزی‌های مناسب، آموزش و ترویج ارقام جدید گندم و سازگار با کم آبی، اصلاح الگوی کشت، معرفی سیستم‌های نوین آبیاری و تخصیص اعتبار همچنین همت بالای کشاورزان و گندمکاران در راستای افزایش بهره وری و تولید، گام‌های بسیار مهم و موثری برداشته است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جاری
  • خودکفایی در تولید بذر گندم در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • گندم‌کاران از کمباین‌های دارای معاینه فنی استفاده کنند
  • ۳۱ فروردین، روز ملی گندم و نان
  • آماده شدن ۱۴ سیلو برای خرید گندم در آذربایجان‌غربی
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • گندمکاران چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست