Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@05:10:52 GMT

پوستر «سه کیلو ۲۵۰ گرم» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۶۶۰۴

پوستر «سه کیلو ۲۵۰ گرم» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پوستر نمایش «سه کیلو ۲۵۰ گرم» به نویسندگی مهدی زندیه، کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن نجارحسینی منتشر شد. در این نمایش محمد نادری، مرتضی حسینی، نسا یوسفی، پانته‌آ مهدی‌نیا، مهتاب وجدانی، امیرحسین آقایی و هادی شیخ الاسلامی به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل اجرایی عبارتند از: مدیر تولید: آرمان خوزستانی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: شکیلا شرافتمند، طراح گرافیک و موشن‌گرافی: سید محمدمهدی موسوی، طراح صحنه: علی پوراحمدیان، طراح نور: فرشاد نصیری، طراح لباس: مهسا جهانی، طراح گریم: نیلوفر مرسل‌وند، طراح صدا و آهنگساز: اشکان آراد، طراح و ساخت تیزر: استودیو خطی (شهرام خطی)، تصویربردار: محمد جوادیان، مجری گریم: سمیرا ترابی، ساخت دکور: محمد سلطانی، مدیر صحنه: صالح رجائی، دستیاران صحنه: امیرحسین کرمانی، صادق شاه‌مرادی، اپراتور نور و صدا: امیرحسین نامور، عکاس: سارا ثقفی، حامی تبلیغات مجازی: تهران‌تماشا و روابط عمومی: ندا کاوندی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروش بلیت اینترنتی «سه کیلو ۲۵۰ گرم» در سایت تیوال، صورت می‌پذیرد. این نمایش، از هفتم تا سی‌ام مهر، هرروز جز شنبه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو به نشانی حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه خواهد بود.

کد خبر 4730850 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نوفل لوشاتو تئاتر ایران پوستر کارگردان تئاتر تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر خانه هنرمندان ایران سازمان سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند فیلم کوتاه سریال ایرانی عکاسی نقاشی هفته دفاع مقدس بازیگر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در هفته بیست و چهارم میزبان تراکتور تبریز است و اعضای تیم در این مسابقه چشم انتظار حمایت هواداران‌شان و پر شدن ورزشگاه وطنی هستند.

محمد عباس‌زاده، کاپیتان نساجی در روزهای اخیر تلاش زیادی کرده که تیم را متحد کند و روحیه آنها را بالا بیاورد. او از تیم رسانه‌ای نساجی درخواست طراحی یک پوستر برای دعوت از تماشاگران را داشت و از بازیکنان خواست آن را در صفحه خود منتشر کنند.

روی این پوستر روی طرحی گرافیکی از سکوهای وطنی نوشته شده: "جایی برای ناامیدی نیست. چشم انتظار شماییم."

عباس‌زاده در بازی مقابل تیم اسبق خود، تراکتور، باتوجه به محرومیت محمدرضا آزادی به احتمال زیاد در ترکیب اصلی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان