Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان گفت: از نظر من مدیری که پروژه‌های ناتمام را واگذار کند، مدیر لایقی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، فتح الله حقیقی امروز در دهمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار داشت: روزانه یک هزار و 100 تن گوجه فرنگی برای استان خرید می شود تا مشکل گوجه‌کاران استان زنجان حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فکر می کنم مشکلات ما قانون نیست و حتی قانون هم عوض شود محور بر همین محور می‌چرخد، افزود: تا زمانی که احساس کنیم مکان ها چسبیده به ما هستند و اگر یک وجب از آن را بدهیم می گویند مدیر ضعیفی هستیم،هیچ پروژه ای واگذار نمی‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: برخی‌ها عقیده دارند قیامت هم شود باید کار به اسم خودشان تمام شود و هیچ امکانی در این زمینه وجود ندارد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: از نظر من مدیری که پروژه‌ها را واگذار کند مدیر لایقی است.

حقیقی با بیان اینکه تکلیف پروژه های ناتمام به اسم هر کسی که می خواهد باید مشخص شود، افزود: مدیران باید پروژه ها را معرفی کنند و با برنامه در جلسات حضور داشته باشند.

استاندار زنجان یادآور شد: ما گاهی به اوقات فراغت هم رحم نمی کنیم چه برسد به واگذاری پروژه ها،تا زمانی که فکر ما درست نشود، پروژه ها باقی می ماند و اجرایی نمی شود.

حقیقی با اشاره به اینکه حاضریم میلیاردها تومان به کشور هزینه تحمیل کنیم اما حرف خودمان را به کرسی بنشانیم، افزود: دوست داریم همه چیز به نام ما تمام شود.

وی ادامه داد: شهید و شهادت باید فرهنگ غالب شود تا دوران دفاع مقدس تحریف نشود.

استاندار زنجان تصریح کرد: برای کتابخانه و تالار شهر حق با شهرداری است و باید گروهی از مدیران تا آخر هفته این موضوع را تعیین تکلیف کنند.

حقیقی با بیان اینکه مردم زنجان در جنگ حضور جدی داشته و امروز هم ناملایمات و مشکلات اقتصادی را تحمل می کنند، افزود: اکثر ما مایه افتخار هستیم اما برخی ها سنگ اندازی می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان در واکنش به گزارش سالانه وزارت خارجه امریکا مبنی بر نقض حقوق بشر در افغانستان گفت مردم افغانستان مسلمان هستند و حقوق‌شان براساس شریعت تأمین می‌شود.

مجاهد گفت آنچه در امریکا و سایر کشورهای غربی، فرهنگ و حقوق بشر تعریف شده است با افغانستان فرق می‌کند و غربی‌ها نباید فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل کنند.

این در حالی است که وزارت خارجه امریکا در گزارش سالانه خود که روز گذشته منتشر شده است ادعا کرد در سال گذشته میلادی به نقض حقوق بشر، از جمله مجازات بدنی افراد متهم به رفتارهای غیراخلاقی در افغانستان ادامه داده‌اند.

بر بنیاد ادعاهای مطرح‌شده در گزارش وزارت خارجه آمریکا، طالبان فرمان‌هایی را صادر کرده‌ که با قوانین افغانستان و تعهدات این کشور در کنوانسیون‌های بین‌المللی مغایرت دارد.

همچنین وزارت خارجه امریکا در گزارش سالانه خود بار دیگر تاکید کرده است که این کشور طالبان را به‌ رسمیت نخواهد شناخت.

گفتنی است گزارش سالانه آمریکا در حالی درباره نقض حقوق بشر در جهان صادر می شود که آمریکا در صدر ناقضین حقوق بشر قرار دارد و با راه اندازی جنگ ها، کشتار ها و استعمار های بی شمار در صدر این لیست قرار دارد. باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود