Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی، دانشجویی وزارت بهداشت، بهروز رحیمی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان این وزارتخانه از پرداخت هزار فقره وام قرض‌الحسنه عتبات ویژه پیاده‌روی اربعین خبر داد.   وی تصریح کرد: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با هدف تسهیل و ترویج سنت حسنه پیاده‌روی اربعین، هزار فقره وام قرض‌الحسنه ۷۰۰ هزار تومانی به دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پرداخت می‌کند که بازپرداخت آن بعد از فارغ‌التحصیلی آن‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رحیمی با اشاره به اینکه پرداخت این وام ویژه دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی تابعه وزارت بهداشت است، تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین جلوه‌ای از عشق‌بازی عاشقان آقا اباعبدالله حسین(ع) است که در سال‌های گذشته با تمهیداتی که مسئولان دو کشور همسایه ایران و عراق اندیشیده‌اند، امکان بروز بیشتری یافته است و در این آیین باشکوه بخشی از جلوه‌های زیبایی سلوک و منش رهپویان طریق ائمه‌اطهار(ع) نظیر همدلی، فداکاری، محبت و وفاداری مشاهده و عرضه می‌شود.

وی در خصوص چگونگی مراحل دریافت وام پیاده‌روی اربعین، افزود: دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌توانند با مراجعه به معاونت فرهنگی و دانشجویی و ادارات رفاه دانشگاه محل تحصیل خود از نحوه پرداخت این وام مطلع شوند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با تأکید بر پرداخت سریع و یک روزه وام پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت: با هدف خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر آقا امام حسین علیه‌السلام و تسهیل ورود دانشجویان در آیین پیاده‌روی اربعین حسینی، تمامی مراحل غیرضروری پرداخت این وام حذف شده است و دانشجویان متقاضی بعد از معرفی از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محل تحصیل خود، بسیار سریع و یک‌روزه وام پیاده‌روی اربعین که قرض‌الحسنه است را دریافت کرده و بازپرداخت آن را بعد از فراغت از تحصیل آغاز خواهند کرد.
رحیمی در پایان تصریح کرد که این وام به همه دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی و همچنین دانشجویان جدید الورود پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اجتماعی سلامت قرآن وزارت بهداشت صندوق رفاه دانشجویان عتبات عالیات اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری حراسان رضوی  گفت: از آغاز مرحله اجرایی این طرح در آذر ماه ۱۴۰۲ تا کنون ۶۵۰ پویش نهالکاری در استان برگزار شده و امروز نیز پویش نهالکاری راه بهشت با هدف ادامه نهالکاری در مسیر پیاده روی زائرین رضوی برگزار شد.

فنودی افزود: این پویش  با همکاری شهرداری ملک آباد از ابتدای جاده ملک آباد آغاز و قرار است به طول ۵۰ کیلومتر تا شهرستان زبرخان ادامه یابد.

وی گفت: گونه بومی داغداغان برای کاشت در این مسیر انتخاب شده که گونه‌ای سازگار بااقلیم منطقه و کم آب طلب است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری حراسان رضوی افزود: در اولین روز این پویش ۱۲۰۰ نهال کاشته شد و قرار است در این مرحله ۱۴۰۰۰ نهال داغداغان در مسیر پیاده روی زائرین رضوی کاشته شود.

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد