Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کمیسیون پزشکی 400 تن از جانبازان مازندران جهت تعیین درصد جانبازی و حق پرستاری خانواده جانبازان در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، کمیسیون پزشکی جانبازان مازندران پنج شنبه چهارم مهر ماه در موسسه فرهنگی ایثار در ساری برگزار شد.        
در این کمیسیون پزشکی 400 تن از جانبازان مازندران جهت تعیین درصد جانبازی در بخش موج گرفتگی، شیمیایی، ترکش و حق پرستاری خانواده حضور داشتند       
مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به اتفاق دکتر میرصادقی معاون بهداشت و درمان بنیاد از محل برگزاری کمیسیون پزشکی جانبازان استان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در این کمیسیون پرونده های جانبازان مازندران توسط پزشکان متخصص کمیسیون پزشکی بنیاد مرکز با حضور جانبازان مورد بررسی قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمیسیون پزشکی جانبازان مازندران برگزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ تعرفه واردات موبایل بالاتر از ۶۰۰ دلار

سازمان توسعه تجارت، بخشنامه حقوق ورودی گوشی‌های با قیمت بالاتر از ۶۰۰ دلار را ابلاغ کرد که بر اساس آن، این نرخ برای واردات تجاری ۱۵ درصد تعیین شده است.

به گزارش تسنیم، بر اساس این بخشنامه، حقوق ورودی گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار در رویه تجاری معادل ۱۵ درصد و برای سایر رویه‌ها معادل ۳۰ درصد تعیین شد.

اسفند سال گذشته بود که هیات وزیران به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی تصویب کرد که بند (۶) ماده (۱) دستورالعمل اجرایی بند (ط) تبصره (۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور موضوع تصویب نامه بهمن ماه ۱۴۰۲، اصلاح شود.

بر این اساس حقوق ورودی گوشی‌های همراه حقوق ورودی رویه تجاری واردات گوشی‌های تلفن همراه خارجی با قیمت بالای ۶۰۰ دلار ۱۵ درصد و برای سایر رویه‌ها به مأخذ دو برابر یعنی ۳۰ درصد تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش نظارت‌ بر پسماند بیمارستانی در مازندران
  • پزشکی قانونی: علت فوت پرستو بخشی در دست بررسی است
  • شارژ ۹ میلیونی حساب حقوق این بازنشستگان
  • ابلاغ تعرفه واردات موبایل بالاتر از ۶۰۰ دلار
  • ضرورت هدایت صحیح موقوفات در مازندران
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • حقوق ورودی موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار ابلاغ شد
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و توان یابان از ۱۶ فروردین
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است