Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@06:10:49 GMT

(تصاویر) سوها؛ نگین درخشان کوه‌های نمین اردبیل

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۸۶۴۷

(تصاویر) سوها؛ نگین درخشان کوه‌های نمین اردبیل

دریاچه سوها یکی از جاذبه های شگفت انگیز شهرستان نمین در استان اردبیل است که با زیبایی چمنزارهای سرسبز و جنگل تنک اطراف خود، هر گردشگری را شیفته خود میکند.

دریاچه سوها در فاصله ۴ کیلومتری شمال شرقی روستایی به همین نام در ۳۵ کیلومتری شرق اردبیل واقع شده است. دلیل نامگذاری روستای سوها که در ابتدای جنگل زیبای گیلان واقع شده است و آب و هوای معتدلی دارد،وجود چشمه ها و آب فراوان در اطراف آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  برای دسترسی به روستا و دریاچه سوها،باید از طریق جاده ارتباطی اردبیل به بریس، به نیارق رفته و از آنجا به سمت روستای سوها واقع در شهرستان نمین حرمت کنید. فاصله بین روستای سوها و دریاچه سوها، یک مسیر خاکی حدودا پنج کیلومتری است که با خودروی معمولی هم می توان به راحتی آن را طی کرد.   عکاس: حسن فلاحی/مهر  

منبع: فرارو

کلیدواژه: اردبیل تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور

روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور اعلام کرد: مامورین سرجنگلبانی سلیاکتی و نیرو‌های حفاظتی شرکت توسعه جنگل‌های شمال و واتاشان بر اساس وظیفه ذاتی خود و به استناد ماده ۱۱ قانون اراضی مستحدث ساحلی نسبت به اجرای رفع تجاوز تقریبی ۱۳۰۰ مترمربع در ساحل شهرستان نور از ید متصرف خارج و اعاده وضع به سابق نمودند.

هموطنان می توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور
  • ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار چیست؟
  • جدال بر سر صنوبرها؛ ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار