Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@06:08:11 GMT

۲۰۵ مدرسه در مناطق زلزله زده احداث می شود

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۹۰۲۵

۲۰۵ مدرسه در مناطق زلزله زده احداث می شود

کرمانشاه- مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با اشاره به تخریب ۷۸ مدرسه در زلزله سال ۹۶ استان کرمانشاه گفت: باتوجه به کمک خیرین‌ مدرسه‌ساز بنا شد که ۲۰۵ مدرسه در مناطق زلزله‌زده ساخته شود.

به گزارش قدس آنلاین؛ مرزبان نظری افزود: از این تعداد ۷۳ مدرسه مهرماه سال گذشته افتتاح شد و تعداد ۷۲ مدرسه دیگر نیز با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه در ادامه توضیح داد: از ۷۸ مدرسه تخریبی در زلزله، ۲۵ مدرسه مربوط به مناطق شهری و ۵۳ مدرسه مربوط به مناطق روستایی بودند که کار ساخت تمام مدارس روستایی به پایان رسیده است.

نظری افزود: این مدارس با صرف ۸۰ میلیارد تومان اعتبار سازمان تجهیز و نوسازی مدارس، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار استانی و  ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق خیرین مدرسه‌ساز احداث شده‌ است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان کرمانشاه مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه

مرزبان نظری با اشاره به اجرای طرح شهید پناهی در راستای حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان، گفت : مهرماه امسال ۱۰۷ مدرسه کانکسی با بیش از ۱۰ دانش‌آموز در استان در قالب طرح شهید پناهی جمع‌آوری شده و مدارس نوساز جایگزین آنها خواهد شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: امسال ۱۴۵ مدرسه کانکسی با بیش از ۱۰ نفر دانش‌آموز در استان داشتیم که با جایگزین شدن این ۱۰۷ مدرسه کانکسی با مدارس نوساز، تعداد مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش آموز استان به ۳۸ مدرسه خواهد رسید.

وی با اشاره به اهتمام مجموعه نوسازی مدارس استان برای حذف مدارس کانکسی با بیش از ۱۰ دانش آموز در استان، تصریح کرد: در برنامه داریم در صورت تخصیص اعتبار تا آخر سال آینده بساط مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز استان را جمع کنیم.

 نظری یادآور شد: براساس طرح شهید پناهی قرار است در روستاهایی که از مدرسه کانکسی برای بیش از ۱۰ نفر دانش‌آموز استفاده می‌شود، یک واحد آموزشی مقاوم احداث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است
  • خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی هستند
  • فعالیت ۳۰ مجمع خیرین مدرسه‌ساز در آذربایجان شرقی
  • مدرسه دو کلاسه بخش ممبی تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد