Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@03:39:07 GMT

کشف ۷ هزار و ۵۶۰ نخ سیگار قاچاق در آشتیان

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۹۳۷۹

کشف ۷ هزار و ۵۶۰ نخ سیگار قاچاق در آشتیان

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان از کشف ۷ هزار و ۵۶۰ نخ سیگار قاچاق در آشتیان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: در تداوم مبارزه با قاچاق کالا ، مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان در حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و در اقدامی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی، تعداد ۷ هزار و ۵۶۰نخ سیگار قاچاق به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون ریال کشف شد.

گودرزی اضافه کرد : راننده خودرو در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان در پایان با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش های شهروندان است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • کشف کالای قاچاق در دهلران