Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از دادستانی کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین منتظری، دادستان کل کشور، همچنین از روند ساخت و تکمیل اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی بازدید کرد و در ادامه با حضور در کانون اصلاح و تربیت با مددجویان به صورت چهره به چهره دیدار کرد و پای صحبت‌های آن‌ها نشست.

منتظری پس از حضور در کارگاه اشتغال زایی زندان قم، با بازدید از بندهای مختلف در جریان اقدامات صورت گرفته در حوزه درمانی، تربیتی، فرهنگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل کشور پس از این بازدید، گفت: یکی از وظایف دادستان‌ها، نظارت بر زندان‌ها است که در جریان این بازدیدها، هم اقدامات انجام شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و هم اگر مشکلاتی باشد در جهت رفع آن، پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در این زندان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، از زحمات و تلاش‌ها مسئولان زندان قدردانی کرد.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: گام‌های بسیار خوبی برای اصلاح و تربیت زندانیان انجام شده است و با ایجاد کارگاه‌های اشتغالی، فرصتی فراهم گردیده تا زندانیان بیکار نباشند و بخش‌های خصوصی هم در این زمینه با زندان همکاری داشته‌اند.

منتظری ابراز امیدواری کرد که با توجه به سیاست‌های تدبیر و تدوین شده در قوه قضاییه شاهد کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها باشیم. 

وی افزود: امیدواریم در مورد افرادی که به موجب قانون باید در زندان باشند و دوران محکومیت را تحمل کنند، با برنامه ریزی‌های صورت گرفته لازم است زندان به یک مرکز آموزش و دانشگاه تبدیل شود تا وقتی مددجویان آزاد و وارد جامعه می‌شوند، باز اجتماعی خوبی پیدا کرده باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم جامعه زندان قم قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد

با استقبال رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از اعضای شورای قضایی استان کرمان دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه رییس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده است. 

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ،دیدار با قضات شهر کرمان از برنامه‌های دادستان انتظامی قضات کشور در کرمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد
  • بازدید دادستان ملایر از کارگاه های غیر مجاز
  • دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند