Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@17:50:32 GMT

بازداشت کلاهبردار میلیاردی گمرک بوشهر

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۹۷۰۴

بازداشت کلاهبردار میلیاردی گمرک بوشهر

فردی که با ۱۶ میلیارد ریال کلاهبرداری متواری شده بود،دستگیر شد.

 سرهنگ جوشن سهرابی رییس پلیس آگاهی استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: پس از شکایت یک شرکت وارد کننده لاستیک خودرو با موضوع کلاهبرداری و فروش مال غیر، این موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: فرد کلاهبردار که به عنوان ترخیص کار در یکی از گمرکات استان فعالیت می کرد، پس از انجام مراحل ترخیص دو دستگاه کانتینر لاستیک خودرو، قبل از تحویل به شرکت مذکور اقدام به فروش لاستیک ها در بازار کرده و متواری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سهرابی گفت: ماموران و کارآگاهان پلیس در یک عملیات هماهنگ و دقیق با تحقیقات میدانی و استفاده از روش های نوین پلیسی این شخص را شناسایی کردند و تلاش برای دستگیری وی آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: در نهایت کاراگاهان و ماموران پلیس آگاهی متهم را که چند روز متواری بود به صورت غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی بوشهر خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های فنی پلیس و ارائه  مدارک و شواهد مستدل به سه فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۶ میلیارد ریال اعتراف کرد./ ایسنا

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد نموده اند و پس از مدتی به علت ناتوانی در عمل به تعهدات، متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده اند و ۳ نفر از آنان نیز در شیراز هستند.

سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از گرفتن نیابت قضایی به کاشان اعزام و طی ۲ عملیات، موفق شدند هر ۶ نفر متهم را در کاشان و شیراز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تا کنون مبلغ یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند، گفت: کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

او افزود: اعتماد نا به جای شهروندان به این دست افراد، آن هم با اینگونه وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تالش و زندگی خود را از دست ندهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد