Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اطلاعات گزارش عملکرد مالی بنیاد سینمایی فارابی بر اساس حمایت از تحقیق و نگارش فیلم نامه و تولید فیلم سینمایی، حمایت از تولید فیلم سینمایی، حمایت از تولید آثار سینمایی فاخر، کمک به تشکیل هسته های تقویت متن و تولید محتوای سینمایی،کمک به برگزاری نشست فیلم سازان با اندیشمندان حوزه و دانشگاه،کمک به برگزاری بازدید فیلم سازان از مراکز و دستاوردهای مهم کشور، کمک به انجام ارزشیابی و نظارت بر تولید و نمایش آثار سینمایی، کمک به تولید و انتشار آخرین شماره چاپی ماهنامه فیلم نگار و فصل نامه فارابی و سایر انتشارات تخصصی،کمک به انجام مطالعات موردی و تدوین گزارش های تخصصی سینما، حمایت از ساخت آثار برای عرضه در شبکه خانگی، حمایت از تقویت متن و محتوا برای نمونه سازی وتولید سریال در ساختار فناوری های نو پدید، حمایت از برگزاری سی و هشتمین جشنواره ملی و جهانی فیلم فجر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تنظیم شده است. 

گزارش عملکرد مالی بنیاد سینمایی فارابی در پنج ماهه اول سال98 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمایت از تولید فناوری فیلم سینمایی قانون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد حفظ آثار از وعده صادق سپاه پاسداران تشکر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلافی جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در سوریه تشکر و قدردانی کرد و این دستاورد بزرگ در عملیات وعده صادق را گامی بلند برای عملیات نهایی دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی از جغرافیای جهان اسلام دانست.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است؛

خدای بزرگ را شاکریم که با اراده مجاهدان مؤمن و رزمندگان سلحشور ایران اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی درس عبرت آموز و ضربات سنگین و تحقیر کننده‌ای به رژیم کودک کش صهیونیستی و پیکر غاصبان فلسطین وارد آمد و این حقیقت بیش از هر زمان دیگری آشکارتر شد که اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است.

حمله غرور انگیز موشکی و پهبادی با رمز «یا رسول الله» و اصابت دقیق آن به مناطق مورد نظر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین نشانه پوشالی بودن گنبد آهنین رژیم جعلی اسرائیل و سامانه‌های پدافندی آمریکا و بیش از ۱۰ کشور در منطقه است. بی‌شک از این پس رژیم اشغالگر در کابوس و هراسی پیوسته و گریز ناپذیر به سر خواهد برد و به هرگونه ماجراجویی احمقانه اش از داخل ایران پاسخ کوبنده و پشیمان کننده داده خواهد شد و برای او هیچ حاشیه‌ای از امنیت و حیات باقی نخواهد ماند.

ملت بزرگ ایران اسلامی با تاسی از وصایای جاودان حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) همواره پشتیبان مظلومان جهان به ویژه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین، غزه و یمن خواهد بود و الحمدلله امروز اتحاد، همدلی و هم افزایی نیروهای مسلح و مقتدر ایران اسلامی و نیز جبهه مقاومت اسلامی در منطقه منجر به تولید قدرت سهمگینی شده است که دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی از جهان اسلام در آینده‌ای نزدیک و غیر قابل تصور را نوید می‌دهد.

کد خبر 6078559 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • بانک ایران زمین بانکی برای زیان | هر سال بدتر از پارسال!
  • اولویت‌های کاری ارکسترهای دولتی در سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • ذخیره ۳ ماهه سرم در کشور
  • اولین جلسه شورای هنری ارکستر‌های بنیاد رودکی در سال جدید برگزار شد
  • معرفی اولویت‌های کاری ارکسترهای دولتی در سال ۱۴۰۳
  • بنیاد حفظ آثار از وعده صادق سپاه پاسداران تشکر کرد
  • عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • برگزاری نمایشگاه آثار هنری در دانشگاه اصفهان
  • مرتضی نائیجی در گفت و گو با قدس: شفافیت شرکت‌های دولتی به عنوان مهم‌ترین بخش اقتصادی در دست دولت، به پایان رسید