Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@10:11:30 GMT

تماشای «من» در تالار مولوی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۹۸۴۳

به گزارش ایلنا، نمایش «من» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش پاکراه از ۲۴ مهر اجرای عمومی خود را در تالار مولوی آغاز می‌کند.

«من» به عنوان بیستمین نمایشنامه سیاوش پاکراه، کنکاشی در دنیای درون است و جهان اجرایی آن برگرفته از نظرگاه «ایگو» در روانکاوی مدرن شکل گرفته است.

سیاوش پاکراه پیش از این آثاری چون «صوراسرافیل»، «پروانگی»، «جتسیمانی» و «روشان» را به عنوان نمایشنامه نویس به نگارش درآورده و در کارنامه کاری خود نیز اجرای آثاری چون «کوررنگی»، «لامپ» و «تریو بدون هارمونی» را ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکراه برای نمایشنامه «صوراسرافیل» عنوان برگزیده بخش بین الملل جشنواره تئاتر فجر را کسب کرد و نمایشنامه «کا» از او به زبان  انگلیسی ترجمه و توسط کمپانی آمریکایی «تئاتر برک» در نیویورک به اجرا شد.

کتاب‌های «تریو بدون هامونی» مجموعه‌ای از سه نمایشنامه و «صوراسرافیل» از آثار چاپ شده پاکراه محسوب می‌شود که توسط انتشارات سیراف وارد بازار کتاب شده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثل 38 میلیون نفر دلِ تماشای پنالتی را نداشتی لوا!‏

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لهستان و کاپیتانش روبرت لواندوفسکی دیشب در ‏کاردیف، پایتخت ولز، شبی سخت و پرتنش را پشت سر گذاشتند که پایانی شیرین و ‏رویایی داشت: صعود به یورو 2024 با پیروزی میلی‌متری در ضربات پنالتی. ‏

لواندوفسکی که امید اول گلزنی لهستان بود در 120 دقیقه موفق به باز کردن دروازه ولز ‏نشد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. روبرت به عنوان کاپیتان پشت اولین ‏ضربه پنالتی ایستاد و دروازه ولز را باز کرد. ‏

اما لواندفوسکی وقتی به صف بازیکنان لهستان برگشت رفتاری متفاوت با بقیه ‏لهستانی‌ها در استادیوم کاردیف‌سیتی داشت. لواندوفسکی تاب و توان تماشای بقیه ‏ضربات پنالتی را نداشت و بر خلاف سایر بازیکنان لهستان درحالیکه پشتش را به دروازه ‏کرده و دستهایش را روی صورتش گذاشته بود با حداکثر اضطراب منتظر بود تا مشخص ‏شود که آیا لهستان پیروز شده و صعود می‌کند یا قرعه به نام ولز خواهد افتاد؟

ضربات پنالتی بعد از چهار ضربه برای هر دو تیم با تساوی 4-4 دنبال می‌شد و همه چیز ‏در گروی پنالتی پنجم بود. کریستوف پیونتک پنالتی پنجم لهستان را گل کرد و همه ‏منتظر پنالتی پنجم ولز بودند. وقتی دنیل جیمز نتوانست دروازه وویچک شزنی را باز کند ‏بازیکنان لهستان فریادزنان به سمت دروازه‌بان‌شان دویدند و لواندوفسکی که همچنان ‏پشتش را به دروازه کرده بود با کمی تاخیر و از سر و صدای لهستانی‌ها متوج شد ‏کشورش به یورو صعود کرده است. ‏

رسانه لهستانی ‏TVP Sport‏ با اشاره به نگرانی شدید لواندوفسکی در ضربات پنالتی و ‏پشت کردن او به دروازه‌ میزبان پنالتی‌ها نوشت:" روبرت لواندوفسکی هم مثل 38 ‏میلیون لهستانی نمی‌توانست پنالتی‌ها را ببیند و مجبور بود به دروازه پشت کند". ‏

دیگر خبرها

  • شنیدن یک دعای معروف در هوای موسیقی/ اینجا یک پناهگاه است
  • بازداشت مولوی پاکستانی حین تجاوز به دختر 12 ساله
  • خیابان‌های صالح شهر آسفالت می‌شوند
  • نوشتن «بیژن و منیژه» ۳ سال طول کشید/ چاهی برای تولد دوباره
  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • مثل 38 میلیون نفر دلِ تماشای پنالتی را نداشتی لوا!‏
  • اجرای نمایشنامه‌ای از حسین کیانی
  • پسر کارگردانی نمایشنامه پدرش را بر عهده گرفت
  • قصه مناجات هایی برخاسته از ادبیات کلاسیک/ «سر عشق» را بشنوید