Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

۱۰ میلیون و ۲۷۵ هزارو ۷۶۲ تن انواع کالا و محموله در مدت شش ماه نخست امسال از راه ریلی هرمزگان جابه جا شد که این میزان افزایش ۴ درصدی در همسنجی با سال گذشته را نشان می‌دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: سه میلیون و ۵۳۰ هزار و ۷۲۹ تن از این کالاها که شامل انواع محموله، موادمعدنی و کالاهای تجاری از جمله (کانتینر و محمولات ترانزیت) بوده، از مبادی ایستگاه‌های گل گهر، معدن گل گهر و بندر شهیدرجایی بارگیری و به مقصد مختلف داخلی و خارجی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا چنگانی با تشریح عملکرد شش ماهه این اداره کل درجمع خبرنگاران افزود: ۶ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۳۳ تن انواع محموله و مواد معدنی نیز در پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس(بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

وی بیان داشت: تُن کیلومتر مرزی نیز دراین مدت به چهار میلیارد و ۷۲ میلیون و۲۸۲ هزار و ۲۳۵ تُن کیلومتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راه آهن هرمزگان اظهارداشت: عملکرد بندر شهید رجایی نیز دراین مدت چهار میلیون و  ۶۵۰ هزار و  ۳۴۳ تن کالا بوده که دو درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

چنگانی گفت: راه آهن هرمزگان در زمینه عملکرد کانتینر نیز در۶ ماه گذشته اقدام به حمل ۱۹ هزار و ۶۶۲ تی.ای. یو ( TEU) کرده است.

تی .ای .یو  واحد شمارش کانتینر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مدیرکل راه آهن هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.
باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید؛ توزیع خرما بین خانواده‌های ایتام در هرمزگان
وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱/ تامین ارز کالا‌های اساسی و دارو در ۳۴ روز گذشته از مرز ۶۳۶ میلیون دلار گذشت
  • ۱۹۰هزارتن کالا از گمرک ریلی رازی به خارج از کشور ترانزیت شد
  • افزایش ترانزیت ریلی کالا از گمرک رازی در مرز ایران وترکیه