Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*در پی شکایت محمد آشتیانی از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته  و پرداخت 2 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت میلاد نوری از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم و در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه توسط خواهان کمیته با تکلیفی مواجه نمی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت بهتاش میثاقیان از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت 256 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 5 میلیون و 120 هزار ریال هزینه دادرسی محکوم شد.

*با توجه به شکایت امیرحسین صدقی از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت 100 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 2 میلیون ریال هزینه دادرسی محکوم شد.

*در پرونده شکایت مجتبی محبوب مجاز از باشگاه بادران ، این باشگاه به پرداخت مبلغ 540 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 10 میلیون و 800 هزارریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می گردد.

*در پی شکایت فرشاد طیبی پور از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت 135 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 2 میلیون و 700 هزار ریال هزینه دادرسی محکوم شد.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت محمود یاوری از باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز، این باشگاه به پرداخت 2 میلیارد و 163 میلیون و 800 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 43 میلیون و 276 هزار ریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می گردد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان

قرار است مالکان جدید باشگاه پرسپولیس در نخستین اقدام خود بخشی از مطالبات اعضای این تیم را پرداخت کنند.

به گزارش ایرنا، سرانجام و بعد از کش و قوس‌های فراوان، ٨۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد تا این باشگاه از مالکیت وزارت ورزش و جوانان خارج شده و از این بابت مشکلی بابت کسب مجوز حرفه‌ای به‌خاطر مالکیت مشترک نداشته باشد.

پس از این واگذاری، بانک شهر که نزدیک به ٣٠ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را در این واگذاری در اختیار دارد، مجوز پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را دریافت کرده و به زودی آن را پرداخت خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس در فصل جاری با مشکلات مالی عدیده‌ای دست و پنجه نرم کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • نقره داغ شدن تعمیرکار متقلب در قائم شهر
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد