Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل از بررسی تشکیل کارگروه فضای مجازی در نشست اخیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با حضور اعضای این شورا در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل در حاشیه این نشست در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به موضوع فضای مجازی، به عنوان یکی از تأثیرگذارترین ابزار فرهنگی دشمنان ایران که هدف و مخاطب آن بیشتر نسل جوان هستند؛ براساس دستورالعمل ابلاغی شورای فرهنگ عمومی استان چگونگی تشکیل کارگروه فضای مجازی در شهرستان، در دستور کار چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سال جاری قرار گرفت.

 

«سعید ضابطی» افزود: در این نشست، ضمن استقبال اعضا از تشکیل کارگروه فضای مجازی در شهرستان مقرر شد کلیه اعضا نظرات و دیدگاه های خود را پیرامون فضای مجازی به دبیرخانه شورا ارائه کنند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به دستور دوم جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع آسیب های اجتماعی و علل و عوامل خودکشی که جزو سرفصل ششم از سرفصل های پانزده گانه ابلاغی کشور است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت بررسی آسیب های اجتماعی و بررسی علل و عوامل خودکشی لازم است که شورای فرهنگ عمومی نسبت به کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد شادی و نشاط اجتماعی در جامعه تصمیم گیری کرده و سیاست های فرهنگی و اجتماعی در این حوزه را تدوین نماید تا با همکاری و همراهی دستگاه های دولتی و مراکز غیردولتی عملیاتی شود.

 

ضابطی بیان داشت: در این نشست اعضا با بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون آسیب های اجتماعی شهرستان مطالبی را عنوان کردند و با توجه به اهمیت موضوع، اعضا با تشکیل جلسه ویژه ای با این موضوع در کوتاه ترین زمان ممکن موافقت کردند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد دفاع مقدس پیاده روی اربعین استان بوشهر خبرگزاری شبستان امام جمعه آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محمدنوید متقی اظهار کرد: امروز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل دو دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به سه باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 747314

دیگر خبرها

  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • فناوری‌های تجربه شده در حوزه فرهنگی اجرا شود