Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان ، روز گذشته از سوی شهرداری منطقه ۱۱ با همکاری انجمن خانواده ناشنوایان ایران همایش بزرگ ناشنوایان با حضور بیش از یکهزار نفر در بوستان رازی برگزار شد.

به گزارش امتداد ، نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ در ارتباط با برگزاری این برنامه که با همکاری انجمن خانواده ناشنوایان ایران و اداره تربیت بدنی منطقه ۱۱ برگزار شد؛ گفت: این برنامه ها می تواند ارتباط بین شهروندان ناشنوا و مردم را ارتقا دهد و این همایش نیز با رویکرد برقراری ارتباط بیشتر و نیز حضور تمامی اقشار جامعه در فضاهای تفریحی و اماکن عمومی سطح شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اکرم سلیمی مدیر عامل انجمن خانواده ناشنوایان ایران با اشاره به این که غلب برنامه های ویژه ناشنوایان در مکان های بسته از جمله سالن ها و … برگزار می شده ؛ گفت: امسال بر اساس تفاهم نامه ای که با فدراسیون ورزش های ناشنوایان منعقد شده و با هدف ارتباط بیشتر بین ناشنوایان و شهروندان تصمیم گرفتیم این برنامه را در فضای باز برگزار کنیم تا این افراد ضمن استفاده از فضای تفریحی و سر سبز بوستان با دیگر شهروندان نیز ارتباط برقرار کنند.

وی همچنین از رونمایی کتاب ” در آمدی بر زبان های اشاره ” در هفته جهانی ناشنوایان خبر داد و افزود: در راستای پویا کردن جامعه ناشنوایان و ترغیب آنان به ورزش همگانی همراه با دیگر شهروندان برای اولین بار همایش پیاده روی ناشنوایان در بوستان رازی برگزار شد .

در این برنامه علاوه بر پیاده روی در مسیر جاده سلامت بوستان رازی، انجام ورزش همگانی و دستگاه های ورزشی ، اهدای جوایز ، شعبده بازی ، سرود و … نیز به اجرا در آمد.

این همایش روز جمعه ۵ مهر ماه با حضور نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ ،محمد جواد رشیدی معاون اجتماعی و فرهنگی، تیشه گران رییس فدراسیون ورزش های ناشنوایان ، شجیعی معاون توسعه و منابع انسانی سازمان و عضو هیأت رییسه فدراسیون ناشنوایان ، احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش ، اکرم سلیمی رییس و مدیر عامل انجمن خانواده ناشنوایان ایران و بیش از یکهزار نفر از شهروندان در بوستان رازی برگزار شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، «همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سالن همایش‌های مرکز نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد.

در این همایش دو روزه که در راستای سالگشت تخریب قبرستان بقیع برگزار شد، اندیش ورزان، محققان و اساتید حوزه و دانشگاه از سراسر جهان اسلام حضور داشتند.

این همایش در روز نخست برگزاری خود (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه)، در دو نوبت صبح و عصر کارگروه‌های علمی- تخصصی گوناگونی را با عناوین «مطالعات سیاسی و اجتماعی بقیع»، «مطالعات معاصر بقیع»، «مطالعات دینی»، «مطالعات بین‌المللی»، «شخصیت شناسی مدفونان بقیع» و «مطالعات تاریخی تمدنی بقیع» برگزار کرد.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین در دانشگاه فرانسه
  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • همایش جهانی بقیع مدفن امامان و اصحاب برگزار می شود