Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئولین قضایی استان اردبیل با حضور در نمایشگاه رزمی فرهنگی والفجر ۸ که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مجموعه موزه دفاع مقدس استان برگزار شده است، بازدید بعمل آوردند. تاریخ انتشار: 17:25 - 06 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۳۶۵۹

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به همت معاونت فرهنگی دادگستری کل استان اردبیل در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای برنامه های ترویج ایثار و شهادت ، رئیس کل دادگستری استان اردبیل به همراه تعدادی از مسئولین قضایی و اداری از نمایشگاه رزمی فرهنگی والفجر 8 استان اردبیل بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید، مسئولین ضمن ادای احترام به مقام شامخ ایثارگران از یادمان شهدا و غرفه های نمایشگاه بازدید و نیز به محل غرفه بسیج حقوقدانان و معاونت فرهنگی دایر در نمایشگاه مراجعه و از نزدیک با خدمات مشاوره حقوقی قضایی ارائه شده دیدن کردند.

این نمایشگاه به همت نیروهای مسلح استان و با مشارکت ادارات و نهادهای فرهنگی استان تا پایان هفته دفاع مقدس دایر است . شبیه ساز عملیات و نمایش صحنه ای مردان آسمانی از دیگربرنامه های فرهنگی این نمایشگاه می باشد.

برگزاری نمایشگاه پوستر " دفاع مقدس به روایت مطبوعات " در مجتمع‌های قضایی دادگستری استان اردبیل

همچنین در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین زوایای تاریخی دفاع مقدس نمایشگاهی با عنوان " دفاع مقدس به روایت مطبوعات " در صحن اصلی ساختمان مرکزی دادگستری استان اردبیل و چندین مجتمع قضایی دیگر برپا شد.

اکبر منتظر سرپرست معاونت فرهنگی و امور ایثارگران دادگستری استان هدف از برگزاری این نمایشگاه را زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: مقابله با طوفان تبلیغاتی دشمنان انقلاب مهمترین وظایف نهاد‌های فرهنگی دانست.

بیشتر بخوانید.

ارائه گزارش اقدامات حمایتی دستگاه قضایی اردبیل از واحد‌های تولیدی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس دادگستری استان اردبیل رزمندگان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به لزوم ورود جدی قضایی به موضوع تغییر کاربری‌‌ها گفت: شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران در حاشیه دیدار با مردم سوادکوه در محل دادگستری سوادکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق خدمت به مردم سوادکوه و انجام مطالبات مردمی را داشتیم.

وی با بیان اینکه سعی بر این است که‌ هر جایی نیاز به حضور باشد، بازدید میدانی داشته باشیم، گفت: مخصوصا اقدامات برخی افراد که منافات با حقوق عامه داشته باشد همچون تغییر کاربری‌ها، برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه که باید ورود کرد.

پوریانی تصریح کرد: این امورات متولی خاص خود را دارد، رودخانه حریم دارد و کسی نباید در حریم آن ساخت و ساز انجام دهد و متولی آب منطقه‌‌ای است که نباید اجازه ساخت و ساز در حریم رودخانه را دهد.

رئیس کل دادگستری مازندران با توجه به سیل سال 94 در سوادکوه که منجر به ایجاد خسارت چند میلیاردی و محکوم شدن شهرداری زیراب برای پرداخت بدهی شده بود، خاطرنشان کرد: بحث سیل چند سال گذشته یکی از مسائل مطرح امروز بود که همچنان این موضوع مطرح است و شهرداری محکوم شده بود و شاکیان به دنبال مطالبات خود هستند، بعضا افرادی در حریم رودخانه ساخت و ساز انجام می‌دهند که دستگاه متولی باید قبل ساخت و ساز ورود پیدا کند. 

پوریانی، ادامه داد: در بحث ساخت و ساز غیرمجاز نیز جهاد کشاورزی متولی بوده و قبل ساخت و ساز باید ورود داشته باشد.

وی تصریح کرد: در امور مختلف مدیرانی که ترک فعل کند باید پاسخگو باشند، مدیران باید به وظایف قانونی خود عمل کنند، اگر جایی نیاز به ورود دادستان و رئیس حوزه قضایی باشد باید ورود کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران، اظهار کرد: دادستان و رئیس حوزه قضایی نباید اجازه سوء‌استفاده به افراد دهند به ویژه در بحث ساخت و ساز در سوادکوه.

وی افزود: در مواردی که محیط زیست در معرض خطر قرار می‌گیرد، دادستان و رئیس حوزه قضایی به موضوع ورود پیدا کنند .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • دادرسی‌های قضایی در همه حوزه‌ها الکترونیکی می‌شود
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست