Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@15:42:19 GMT

لرستان| فرماندار دورود منصوب شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۱۵۲۱

لرستان| فرماندار دورود منصوب شد

مجتبی بیرانوند به عنوان فرماندار شهرستان دورود منصوب شد. ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دورود، عصر امروز بعد ازمدت ها خالی ماندن صندلی فرمانداری دورود، مجتبی بیرانوند به عنوان فرماندار جدید شهرستان دورود معرفی شد.

پس از بازنشسته شدن صید علی کورانی فر از فرمانداری دورود، فریبا بهاری که پیش از این معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دورود بود، طی حکمی از طرف موسی خادمی استاندار لرستان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دورود منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که حتی هنوز تکلیف معاون فرمانداری، مسئول امور بانوان فرمانداری، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی مشخص نشده بود؛ فریبا بهاری سرپرست فرمانداری دورود همزمان به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دورود را نیز در دست داشت که عصر امروز جلسه شورای اداری شهرستان دورود به‌منظور تودیع و معارفه فرماندار دورود با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان، امام جمعه شهرستان دورود و جمعی از مسئولان در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود برگزار شد.

انتصاب سرپرست انجمن اسکیت سرعت فدراسیون اسکیتانتصاب رئیس انجمن علمی مدیریت ورزش در استان تهرانانتصاب اعضاء هیئت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگاندر این مراسم از زحمات فریبا بهاری سرپرست سابق فرمانداری دورود تقدیر و مجتبی بیرانوند با پیشنهاد استاندار لرستان و حکم رحمانی فضلی وزیر کشور به عنوان فرماندار شهرستان دورود معرفی شد.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد علوم سیاسی است و در کارنامه کاری خود سوابقی همچون دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان، کارشناس امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان، کارشناس سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، کارشناس سیاسی استانداری لرستان، بخشدار بخش مرکزی شهرستان خرم‌آباد و.... را دارد.

انتهای پیام/ ت

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از صفر شدن تعداد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن آن‌ها خبر داد.   به گزارش مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.   وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند