Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: نمایشگاه‌های متعدد با موضوع محرم و جنگ تحمیلی در مدارس کلیه مقاطع تحصیلی برگزار شد.

او افزود: با همت کادر مدیریتی و دانش آموزان انقلابی دبیرستان دخترانه ام البنین، نمایشگاه مفهومی از دوران دفاع مقدس و واقعه دشت کربلا برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی پور بیان داشت: این نمایشگاه متشکل از غرفه‌های مختلف دینی و اسلامی و بازسازی گوشه‌هایی از سنگر‌های دفاع مقدس، مناطق جنگی و حادثه عاشورا و تصاویر شهدا در محوطه آموزشگاه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان با اشاره به لزوم آگاه سازی نسل جدید از وقایع تاریخی و فرهنگ دینی، تصریح کرد: از اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌توان نمایش فضای اتحاد، همدلی و وطن دوستی در دوران جنگ تحمیلی بین مردم به عنوان الگوی اخلاقی برای دانش آموزان و اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت در برابر ظلم و بی عدالتی است.

این مقام مسئول گفت: مجموعه ساعی و دلسوز مدیریتی دبیرستان دخترانه دور اول متوسطه ام البنین نشان داده هم در بعد آموزشی و هم بعد تربیتی برای رشد و ارتقاء دانش آموزان گام‌های موثری را برداشته است.

معاون آموزش متوسطه و کارشناسان اداری آموزش و پرورش بهبهان و شهردار شهر تشان در روز بازگشایی مدارس از این نمایشگاه دیدن کردند.

انتهای پیام/م

برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس محرم 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز یکشنبه در نمایشگاه هفته مشاغل که به منظور آشنایی دانش‌آموزان با مشاغل مختلف در هنرستان حضرت آمنه اهواز برپا شد، اظهار کرد: در هفته مشاغل قرار داریم و یکی از وظایف آموزش و پرورش در این زمینه، توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: در خوزستان ۵۵۱ هنرستان فنی و حرفه‌ای وجود دارد و همچنین هفت هنرستان به عنوان هنرستان در جوار صنعت‌ها و شرکت‌های خوزستان قرار دارند.

وی گفت: هنرستان‌ها وظیفه دارند که استعدادهای دانش‌آموزان را در زمینه‌های مهارتی تقویت کنند تا فضای لازم فراهم و استعدادهای دانش‌آموزان بر اساس توانمندی‌هایشان شکوفا و زمینه اشتغال آن‌ها در بازار کار و آزاد فراهم شود.

کد خبر 6084650

دیگر خبرها

  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل آموزش و پرورش