Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان گفت: بیش از ۱۲ هزار ناظر در گیلان برای نظارت در برگزاری انتخابات امسال در دوم اسفند ماه آموزش دیده‌اند. ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری امروز در دیدار اعضاء هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گیلان با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان از آمادگی ناظران برای برگزاری انتخابات امسال خبر داد و اظهار داشت: 12 هزار ناظر در گیلان برای نظارت در برگزاری انتخابات امسال آموزش دیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان بر لزوم جلوگیری از حضور افراد ناصالح در انتخابات امسال تأکید کرد و ابراز داشت: هیئت نظارت بر انتخابات استان به دور از جهت‌گیری‌های سیاسی و جناحی برای برگزاری و نظارت بر روند انتخابات در آمادگی کامل به سر می‌برد.

اشجری استفاده از رویکرد انقلابی بر اساس قوانین مندرج در قانون انتخابات و فراهم آوردن زمینۀ حضور واجدان شرایط را در این عرصه مورد اشاره قرار داد و افزود: در بررسی صلاحیت‌های نامزدها هیچ‌گونه تفاوتی بین داوطلبان وجود ندارد و نامزدها نیز در صورت عدم صلاحیت‌ نمی‌توانند وارد صحنۀ انتخابات شوند.

به‌کارگیری 10000 ناظر انتخابات مجلس در گلستان؛ مجریان اصلی بی‌طرفی را رعایت کننداحکام اعضای هیئت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران صادر شدباهنر: تلاش می‌کنیم برای انتخابات مجلس به وحدت حداکثری برسیموی با بیان اینکه هیئت‌های نظارت بر انتخابات در کنار هیئت‌های اجرایی بسترهای لازم جهت برگزاری انتخاباتی با شکوه را فراهم می‌کنند خاطرنشان کرد: امیدواریم به یاری خداوند متعال و با حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات امسال باز هم مطابق سنوات گذشته شاهد رقم خوردن اتفاقاتی مطلوب برای نظام اسلامی باشیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان برگزاری انتخاباتی قانونی و سالم و تلاش هیئت‌های نظارت و اجرایی را مورد تأکید قرار داد و گفت: اهمیت مسأله انتخابات و دقت در بررسی صلاحیت نامزدها از جمله موضوعات مهمی است که همواره در سخنان مقام معظم رهبری به آن اشاره می‌شود.

اشجری سفارش مقام معظم رهبری به نهادهای نظارتی و دستگاه‌های اجرایی متولی انتخابات بر لزوم انجام صحیح وظایف‌ و تکالیفشان را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: از سویی دیگر حمایت‌های معنوی نمایندۀ ولی‌فقیه در گیلان از هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب دلگرمی بیشتر این هیئت را فراهم کرده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی لذت برگزاری انتخابات سالم را پس از پیروزی انقلاب و بارها در طول عمر پر برکت 40 ساله آن تجربه کرده‌اند اظهار داشت: توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمن اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات را دوچندان می‌کند.

انتهای پیام/ ت

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود