Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد کرمی رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی، در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان،   درباره ابلاغ قیمت نان‌های سفارشی اظهار کرد: قیمت نان‌های سفارشی سنتی و حجیم فردا ابلاغ می‌شود.

رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی ادامه داد: بر روی هر نان بربری-کنجدی ۵۰۰ تومان و نان سنگک ۱۰۰۰ تومان اضافه می‌شود؛ البته برای نان‌های حجیم و صنعتی، افزایش نرخی اعلام نشده و به شکل دوره قبل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: نان بربری فانتزی به ۳ هزار تومان رسید/ سازمان حمایت بر قیمت‌گذاری نان‌ها نظارت می‌کند! 

کرمی با بیان اینکه سازمان حمایت  و وزارت صنعت، معدن و تجارت بر قیمت گذاری نان‌ها نظارت می‌کنند، اظهار کرد: در صورت مشاهده تخلف، با افراد خاطی برخورد می‌شود.

رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی در پاسخ به این پرسش که چرا قیمت نان در مناطق مختلف متفاوت است، تصریح کرد: زمانی که افراد این تفاوت قیمت‌ها را در مناطق مختلف مشاهده کردند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیرو‌های بازرسی اتحادیه مناطق خود مراجعه کنند.

کرمی با اشاره به اینکه نان‌های حجیم و نیمه حجیم، یکی از نان‌های پرمصرف در جهان است اظهار کرد: با رشد شهرنشینی در ایران، تولید و مصرف این دسته از نان‌ها، رونق یافته و عرضه آن بیشتر شده است.

رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی در ادامه گفت: با نظارت وزارت صمت، اتحادیه ها مکف اند، بنرهای افزایش قیمت نان را از روز شنبه در نانوایی ها توزیع کنند.

انتهای پیام/

نان‌های حجیم و نیمه حجیم، یکی از نان‌های پرمصرف در جهان است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها

به گزارش خبرآنلاین ،تعرفه‌های خدمات دارویی در بخش خصوصی و دولتی، با امضای سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو برای اجرا ابلاغ شد.

اکو نگار در گزارشی نوشت:در این ابلاغیه، خطاب به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، آمده است: تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی، برای اجرا به تمامی داروخانه‌های تحت پوشش ارسال می‌گردد.

در سال ۱۴۰۳ تعرفه‌های پزشکی با رشد ۳۵درصدی همراه بوده و این مصوبه به کام جامعه پزشکی چندان خوش نیامده و آن را مطابق با تورم ندانسته‌اند. درحالی که پزشکان نسبت به درآمدهای خود اعتراض دارند، بیماران هم با اعتراض به هزینه‌های درمان آن را یک مشکل جدی می‌دانند. تعرفه خدمات دارویی یکی از مباحثی است که بسیاری از بیماران با انتقاد از آن درخواست حذف آن را داشته‌اند. حتی در سال گذشته پویش«ممنوعیت دریافت تعرفه خدمات دارویی» راه‌اندازی شد. بسیاری از بیماران معتقدند که پولی که داروخانه‌ها بابت نسخه خوانی و راهنمایی بیمار دریافت می‌کنند زیاد است و تعرفه‌ها با استانداردها فاصله دارد. از سوی دیگر داروخانه‌داران معتقدند که هزینه‌های جای داروخانه‌ها و تامین هزینه نیروی انسانی باید از این محل تامین شود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898347

دیگر خبرها

  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست/ ثبت ۲ هزار شکایت از خودروسازان
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • قیمت تخم‌مرغ کاهش یافت
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • ابلاغ آیین‌نامه شورای ارزشیابی هنرمندان صنایع‌دستی، هنر‌های سنتی و میراث‌داران تمدنی
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • وضعیت قیمت شیرخشک بعد از تغییر سیاست های ارزی