Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، طرفداران جولیان آسانژ بنیانگذار سایت افشاگر ویکی‌لیکس امروز شنبه با تجمع مقابل زندان بلمارش یعنی محل نگهداری او در لندن تظاهرات اعتراض آمیزی را برگزار کردند.

تظاهرات کنندگان در این مراسم، جایزه‌ای را به دلیل شجاعت فوق‌العاده و فداکاری در خدمت به حقیقت به صورت غیابی به وی اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پلیس انگلیس چندی پیش اعلام کرده بود: «جولیان آسانژ» بازداشت شده است. وی پس از خروج از سفارت اکوادور در لندن، بازداشت شده است.

سایت افشاگر ویکی لیکس نیز در این خصوص نوشته بود: اکوادور به صورت غیرقانونی و بر خلاف قوانین بین المللی به لغو پناهندگی سیاسی وی مبادرت کرد و این امر باعث بازداشت وی شده است.

گفتنی است، بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس دوشنبه ۷ آبان سال ۹۷ اعلام کرده بود: اکوادور به دنبال پایان دادن به پناهندگی سیاسی و تحویل من به آمریکا است. اکوادور می خواهد پناهندگی سیاسی من را لغو کرده و زمینه تحویل من به واشنگتن را فراهم سازد.

این در حالی است که بیش از ۶ سال پس از پناهندگی «جولیان آسانژ» بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس و اقامت وی در ساختمان سفارت اکوادور در انگلیس، چندی پیش برخی رسانه ها از احتمال استرداد وی به آمریکا یا انگلیس خبر داده بودند.

کد خبر 4731348

منبع: مهر

کلیدواژه: جولیان آسانژ لندن تظاهرات ایالات متحده آمریکا عربستان سعودی دونالد ترامپ ایران شرکت نفت آرامکو عربستان رژیم صهیونیستی سوریه عراق فلسطین ترکیه افغانستان روسیه جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان و به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور؛ ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

براین اساس زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت خواهد بود.

ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان هم از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

اخذ رأی از واجدین شرایط هم روز جمعه ۲۱ اردیبهشت انجام خواهد شد.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

دیگر خبرها

  • ۳ سریال کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس
  • ونزوئلا سفارتش در اکوادور را تعطیل کرد
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • میراث دریانوردان از لندن؛ بایرن مونیخ در خانه به چه چیز برای حذف آرسنال نیاز دارد؟
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی