Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم بارسلونا در هفته هفتم لالیگا به مصاف ختافه رفت که در پایان این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود آبی‌اناری‌ها به پایان رسید.

بارسلونا در نبود لیونل مسی و آنسو فاتی بازی را شروع کردند. گل اول این بازی را سوارس در دقیقه 41 برای تیم میهمان به ثمر رساند که این گل روی پاس خوب ترشتگن به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا در شروع نیمه دوم هم به گل رسید. جونیور فیرپو در دقیقه ۵۰ نخستین گل فصلش را با پیراهن آبی اناری ها به ثمر رساند‌. پس از این گل شرایط برای مهمان بهتر شد. شاگردان ارنستو والورده بازی را کنترل کردند. در دقیقه ۸۳ کلمنت لانگله با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا آبی اناری‌ها دقایق پایانی ۱۰ نفره بازی کنند. در ادامه توپی از خط دروازه ها رد نشد و سه امتیاز بازی به بارسا رسید.

تیم کاتالانی با ۱۳ امتیاز به رتبه دوم جدول صعود کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارسلونا بازی جدول لالیگا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد شاگردانش مقابل بارسلونای ۱۰ نفره و صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند بارسلونا را در ورزشگاه مونتجویک شکست دهند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 6 بر 4 راهی دور بعد این رقابت‌ها شوند، گفت: خیلی خوشحالیم و هواداران ما از فرط خوشحالی در حال آواز خواندن هستند.

وی افزود: انتظار نداشتیم که بازی رفت آنطور (شکست 3 بر 2 در ورزشگاه پارک‌دوپرنس) پیش برود. معتقدم و باز هم می‌گویم که نتیجه بازی رفت عادلانه نبود و در بازی برگشت ما در هر لحظه در جریان بازی بودیم. واضح است که اخراج آرائوخو (مدافع اروگوئه‌ای بارسا در دقیقه 29) تفاوت را رقم زد، اما از اعتمادی که از جانب هواداران‌مان احساس کردیم و از لذت رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی، بسیار خوشحالیم.

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو

سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌‌ژرمن تصریح کرد: از دید من 12 دقیقه ابتدایی بازی دیدنی بود. جالب اینجاست که به محض ورود بارسلونا به محوطه یک گل دریافت کردیم، اما فکر می‌کنم توانستیم اوضاع را به سود خود تغییر دهیم. سعی کردیم به هر شکل ممکن و قابل تصور به سمت دروازه بارسا حمله کنیم.

سرمربی پیشین بارسا خاطرنشان کرد: بازی با برتری نفری همیشه دشوار است چون بازیکنان در این شرایط تمایل دارند پا به توپ شوند و این باعث می‌شود ساختار و موقعیت خود را از دست بدهید که این کار را پیچیده می‌کند، اما تیم در سطح بسیار بالایی بازی کرد. همه بازیکنان بدون استثنا بسیار خوشحال بودند. حالا باید این برد را جشن بگیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • پی‌اس‌جی جواب کری بارسلونا را داد
  • لحظه‌ای که لاپورتا آرزو می‌کرد هرگز نبیند (عکس)
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم
  • شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!