Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته پنجم لیگ ستارگان قطر، تیم السیلیه به مصاف الغرافه رفت و در پایان با نتیجه ۱-۳ برابر میزبان خود به پیروزی رسید.

کریم انصاری فرد در دقیقه ۳۶ گل اول تیمش را به ثمر رساند تا بازی به تساوی برسد و در ادامه السیلیه ۲ بار دیگر به گل رسید تا این بازی خارج از خانه را با پیروزی به اتمام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شکست السیلیه برابر شاگردان ژاوی در شب گلزنی مهاجم ایرانی

انتهای پیام/

برتری السیله برابر الغرافه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ قهرمانی لورکوزن را یک شب عقب انداخت/ پیروزی دورتموند و لایپزیش مقابل حریفان+ فیلم

در چارچوب هفته بیست و نهم بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقات، بایرن مونیخ و دورتموند مقابل حریفان خود پیروز شدند.

بایرن مونیخ میزبان کلن بود که با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. رافائل گریرو در دقیقه ۶۵، توماس مولر  در دقیقه ۳+۹۰ گل‌های این مسابقه را به ثمر رساندند. در دقایق پایانی بازی، کینگزلی کومان به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد تا پیش از بازی با آرسنال، یکی از بازیکنان اصلی این تیم با مصدومیت رو به رو شود.  

بایرن با این پیروزی ۶۳ امتیازی شد تا اختلافش با لورکوزن صدرنشین به ۱۳ امتیاز برسد و شاگردان ژابی آلونسو حداقل امشب و بدون بازی قهرمان نشوند. لورکوزن فردا می‌تواند با پیروزی مقابل وردربرمن قهرمان شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همچنین دورتموند در برابر مونشن گلادباخ با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. در این مسابقه دورتموند ابتدا با ۲ گل سابیتزر که دومین گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، توانست از حریف پیش بیفتد، اما تیم میزبان یکی از گل‌ها را جبران کرد. در دقایق بعد کریم آدیمی از زمین مسابقه اخراج شد. در نهایت تیم دورتموند با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دیگر بازی‌ها، بوخوم در برابر هایندنهایم به تساوی یک بر یک دست یافت، ماینتس با نتیجه ۴ بر یک در برابر بوخوم به برتری رسید و لایپزیش با ۳ گل از سد ولفسبورگ گذشت تا بالاتر از دورتموند در رتبه هارم باقی بماند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • سلفی احسان حاج صفی در ورزشگاه خانگی پس از درخشش برابر آریس
  • ذوب آهن علیه هتریک سپاهان؛ مغانلو و رکورد ویژه در دربی
  • احسان حاج‌صفی برنده دربی کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا
  • پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش
  • آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد
  • بازیکنان ذخیره کاله مثل بازی سوم با ذوب آهن بازی کنند، صعود حتمی است
  • کاله مازندران، ذوب آهن را در بازی سوم ۱۰۰ تایی کرد
  • بایرن مونیخ قهرمانی لورکوزن را یک شب عقب انداخت/ پیروزی دورتموند و لایپزیش مقابل حریفان+ فیلم