Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@00:18:45 GMT

آمادگی بیش از ۱۲ هزار ناظر بر انتخابات در گیلان

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۴۶۱۸

آمادگی بیش از ۱۲ هزار ناظر بر انتخابات در گیلان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، شاکله نظام مقدس جمهوری اسلامی را مردمی بودن آن عنوان کرد و گفت: تمام مسئولان به طور مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مردم مسلمان ایران لذت برگزاری انتخابات سالم را پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بارها در طول عمر پربرکت چهل ساله آن تجربه کرده‌اند، افزود: توطئه‌های اخیر دشمنان همراه با تحریم‌های ناجوانمردانه به منظور ایجاد یاس و ناامیدی، اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را دوچندان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گیلان ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره بر اهمیت مسئله انتخابات و دقت در بررسی صلاحیت‌ها تاکید فرمودند و به نهادهای نظارتی و دستگاه‌های اجرایی بر لزوم انجام صحیح وظایف خود سفارش نمودند.

اشجری با بیان اینکه هیئت‌های نظارت بر انتخابات در کنار هیئت‌های اجرایی زمینه برگزاری انتخابات با شکوه را فراهم می‌کنند، گفت: ان‌شاءالله با احساس مسئولیت و تلاش‌های هیئت‌های نظارت و اجرایی انتخابات و مشارکت پر شور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، انتخابات باشکوه، قانونی و سالم برگزار خواهد شد.

وی به تعیین اعضای هیئت نظارت گیلان از طرف هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات اشاره کرد و افزود: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌ها در هفته‌های آینده مشخص می‌شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گیلان با اشاره به اینکه بیش از 12 هزار ناظر آموزش‌دیده برای نظارت در برگزاری انتخابات دوم اسفندماه سال جاری آمادگی کامل دارند، خاطرنشان کرد: هیئت نظارت بر انتخابات استان به دور از جهت‌گیری‌های سیاسی و جناحی و با رویکرد انقلابی براساس قوانین مندرج در انتخابات، زمینه حضور واجدان شرایط را فراهم و از حضور افراد ناصالح جلوگیری خواهد کرد.

اشجری یادآور شد: در بررسی صلاحیت‌ها هیچگونه تفاوتی بین داوطلبان نخواهد بود و کاندیداها در صورت عدم صلاحیت‌ها لازم نمی‌توانند وارد صحنه انتخابات شوند.

به گزارش ایکنا، آیت‌الله جنتی، رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در حکمی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گیلان را منصوب کرد.

طی احکام جداگانه‌ای حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری به عنوان رئیس و احمد قنبریان به عنوان قائم‌مقام و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری، سید مهدی فلاح میری و محمد جلایی به عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گیلان منصوب شدند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد

وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد با حضور در فدراسیون تکواندو با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از زحمات مسئولان هیئت تکواندو استان یزد گفت: استان یزد از پتانسیل لازم برای دست یابی به سکو‌های قهرمانی در این رشته برخوردار است.

وی ضمن تشکر از وحیدی به خاطر پیگیری و اختصاص مکانی برای خانه تکواندو در یزد افزود: فدراسیون تکواندو برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد و استفاده از سیستم‌های الکترونیکی، همکاری لازم را به عمل خواهد آورد

ساعی برگزاری استاژ‌های فنی برای پیشرفت و استعدادیابی تکواندو را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد از مربیان تیم ملی، درجه یک و تراز اول کشور برای برگزاری دوره‌های آموزشی تکواندو در استان یزد استفاده شود.

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: انشاالله در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری مسابقات ملی، بین‌المللی و لیگ‌های منطقه‌ای تکواندو در استان یزد باشیم.

گفتنی است در ابتدای این دیدار حسین وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد به ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد هیئت تکواندو استان در چند ماهه اخیر پرداخت و افزود: با تلاش‌های انجام شده مکانی برای راه اندازی خانه تکواندو استان یزد اختصاص یافته و در دست تجهیز است.

وی یادآور شد: امیدواریم با همکاری خوب مسولان استانی و فدراسیون تکواندو، استان یزد به جایگاه واقعی خود در رشته المپیکی تکواندو دست یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • عملیات ترکیبی «وعده صادق» ایران نه تنها معادلات خاورمیانه بلکه معادلات نظامی جهان را تغییر داد
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه