Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی سجادی تهیه کننده و کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت اکران «بازیچه» گفت: تمام تلاشمان این است که آذر ۹۸ آن را اکران کنیم و امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

«طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» اولین حضور بین المللی را تجربه می‌کند

او در خصوص «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» افزود: این فیلم در اولین حضور بین المللی خود آبان ۹۸ در جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلون نمایش داده می‌شود و احتمالا در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی درباره آخرین وضعیت ساخت «سم پاشی» گفت: این اثر هم اکنون توسط کاوه ایمانی در حال تدوین است و هدف از اولین نمایش آن حضور در جشنواره فیلم فجر است.

فیلم سینمایی «سم پاشی» به کارگردانی علی یاور و تهیه کنندگی محمد علی سجادی با بازی امیر جعفری، امیر آقایی، رضا یزدانی، لیلا اوتادی، هدیه بازوند، نازلی رجب پور، هدایت اله سجادی، بهزاد هاشمی، محمد حسین مهدوی و مهدی ماهانی ساخته شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تجربه جدید کاناوارو مقابل تیم آزمون

به گزارش "ورزش سه"، جزئیات بیشتر از توافق فابیو کاناوارو که از امروز سرمربی جدید اودینزه خواهد بود، با باشگاه فریولیایی رسیده که تنها در انتظار اعلام رسمی اخراج گابریله سیوفی از سوی این باشگاه است.

طبق آنچه که اسکای گزارش داده، قرارداد این مدافع سابق تیم ملی ایتالیا تا ژوئن یعنی پایان فصل خواهد بود، اما بعید نیست که به سمت پروژه بلندمدت برویم. طرفین در مورد احتمال گنجاندن گزینه قرارداد دو ساله در توافقات بین باشگاه و کاناوارو بحث می‌کنند.

اولین حضور برنده توپ طلای 2006، دیداری تاریخی خواهد بود که قلب‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. کاناوارو در تجربه جدید خود بلافاصله دنیله ده روسی، هم تیمی خود در ایتالیایی که قهرمان جهان شد را پیش روی دارد.

همچنین آنها چندین بار دیگر در دوران حرفه‌ای با یکدیگر روبرو شده‌اند، حتی به عنوان مربی. این دو در واقع قبلاً در اسپال -بنونتو در آخرین دوره مسابقات قهرمانی سری B با یکدیگر روبرو شده‌اند.

دیگر خبرها

  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • حضور سفیر عربستان در مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج
  • ۲۴ اردیبهشت پرواز حج آغاز می‌شود/ عدد زائران ایرانی مشخص شد
  • اولین تجربه جدید کاناوارو مقابل تیم آزمون
  • احتمال تقابل فوتسال ایران با ژاپن در فینالی زودرس