Web Analytics Made Easy - Statcounter

«انحلال یک ادغام»« آب زنجان عناصر سنگین ندارد» و«شبکه های اجتماعی مردم را اسیر خود کرده اند» عناوین مهم روزنامه های امروز زنجان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، صفحه نخست روزنامه های صدای زنجان، مردم نو و زنگان امروز در زنجان به شرح زیر است.

 

روزنامه مردم نو: «شبکه های اجتماعی مردم را اسیر خود کرده اند»

روزنامه صدای زنجان: « آب زنجان عناصر سنگین ندارد»

روزنامه زنگان امروز: «انحلال یک ادغام»

پایان پیام/73.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دفاع مقدس نماز جمعه دفاع مقدس کانون های مساجد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی یادواره شهدا روزنامه مردم نو روزنامه زنگان امروز روزنامه صدای زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نیشتر» را با صدای اردشیر منظم بشنوید

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، شهرام زین العابدینی، مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت درباره این برنامه توضیح می‌دهد: مسلماً نگاه ما در گروه سلامت اجتماعی به این شکل است که از زوایای متفاوت به موضوعات سلامت بپردازیم، به همین دلیل برنامه نیشتر با نگاه طنز به مبحث سلامت روانه آنتن می‌شود.

 این برنامه روز‌های پنجشنبه ساعت ۱۶ به تهیه کنندگی مجید امجدی فر پخش می‌شود. وی ادامه می‌دهد: برنامه نیشتر به گویندگی اردشیر منظم و سیما رستگاران و کارگردانی نگین خواجه نصیر در قالب آیتم‌های متنوع روی آنتن می‌رود. آیتم تار عنکبوت با نگاه زبان به باشگاه بدنسازی می‌پردازد. 

این مدیر گروه با تاکید بر دیگر آیتم‌های این برنامه توضیح می‌دهد: آیتم عطارباشی نگاه طنز به عطاری‌ها دارد. آیتم اتاق زرد با محوریت روانشناسی زرد، آیتم آسانسور سخنگو با موضوع نگاه طنز به حقوق شهروندی و آیتم طنز آهنگ پخش می‌شوند. در مجموع این برنامه با محوریت سرگرمی و تفریحی و با نگاه طنز به حوزه سلامت اجتماعی پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • زیرنویس شبکه خبر: صدای انفجار شدید در اصفهان شنیده شد
  • پس لرزه‌های بازگشت گشت ارشاد؛ صدای همه درآمد!
  • جزئیات جدید از خسارات و تلفات سنگین به اسرائیل در حملات ایران/ اصابت موشک به تاسیسات هسته ای دیمونا
  • روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 
  • اسراییل صدای گریه نوزاد برای مردم غزه پخش می‌کند
  • «نیشتر» را با صدای اردشیر منظم بشنوید
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • طعنه سنگین یک روزنامه به روس‌ها؛ منافع‌طلبی تا کجا؟
  • طعنه سنگین یک روزنامه به روس‌ها: فقط به فکر منافع خودتانید؟
  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی