Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ۵۲۶ طرح از این طرح‌ها با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مربوط به خراسان جنوبی است.
 
سرهنگ زهرایی افزود: اولویت این طرح‌ها آب، اشتغال و مسکن محرومان است.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: از ۴۰ هزار طرح در دستور کار، تاکنون ۱۴ هزار طرح به بهره برداری رسیده است و مابقی طرح‌ها هم تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور دیروز شنبه، ۶ مهر در نشست خبری با اشاره به اینکه این طرح‌ها در ۳۰ نوع زمینه فعالیت و ۷ حوزه است افزود: اولویت این طرح‌ها آب، اشتغال و مسکن محرومان است.
وی با بیان اینکه از ۴۰ هزار طرح در دستور کار، تاکنون ۱۴ هزار تا افتتاح شده است گفت: مابقی طرح‌ها هم تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور همچنین افزود: بسیج در تلاش است تا زنجیره ارزش افزوده را در محصولات راهبردی مانند زرشک تشکیل دهد که فردا یکی از کارگاه‌های تامین، تولید، بسته بندی و فروش این محصول افتتاح خواهد شد.
افتتاح طرح از مزرعه تا بازار استحصال زرشک به نمایندگی از ۳۰ کارگاه در خراسان جنوبی و نمایشگاه و فروشگاه دائمی عرضه محصولات روستایی سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی هم از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور در خراسان جنوبی است.
سرهنگ زهرایی با اشاره به فعالیت ۱۰ هزار و ۳۰۰ گروه جهادی در شش ماه اول امسال به ویژه در مناطق سیل زده گفت: در مرحله کمک رسانی سریع به سیل زدگان ۵ هزار و ۳۸۰ گروه جهادی و در مرحله بازسازی منازل هم هزار و ۹۰۰ گروه جهادی فعال بودند و تابستان امسال هم ۳ هزار گروه جهادی به مناطق محروم رفتند.
سرهنگ زهرایی با اشاره به تعمیر و ساخت ۷ هزار و ۵۰۰ واحد در مناطق سیل زده افزود: تاکنون ۳ هزار و ۲۰۰ واحد تعمیری به سرانجام رسیده و مابقی واحد‌های تعمیری نیز در همین ماه به اتمام می‌رسد.
وی گفت: تلاش می‌کنیم تا واحد‌های احداثی هم در دهه فجر و یا تا پایان سال به کمک خیران به اتمام برسد.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا ملاکی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن سالروز شهدای ورزشکار و تأسیس سازمان بسیج ورزشکاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سازمان بسیج ورزشکاران در راستای احیا و ترویج فرهنگ شهدای ورزشکار تاکنون اقدامات فرهنگی متعددی را در سطح استان ویژه ورزشکاران برگزار کرده است.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر برگزاری اقدامات فرهنگی برای ورزشکاران را مقوله اصلی این سازمان خواند و اذعان کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی، برگزاری اردوهای فرهنگی، ورزشی و سیاسی، برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت از عمده فعالیت‌های این سازمان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران برای عضویت در بسیج ورزشکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر این سازمان در اداره ورزش جوانان استان و شهرستان‌ها مراجعه کنند اظهار کرد: تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی، تجلیل از ورزشکاران اخلاق مدار، تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار، برگزاری اردوهای جهادی با حضور ورزشکاران برخی از اقدامات شاخص سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ محسوب می‌شود.

کد خبر 6085137

دیگر خبرها

  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است